2010年4月25日星期日

叉燒炒麵 + 雙蛋粥 + 菜心 ( 25-apr-2010 )




( 25-apr-2010 sun )
呢朝里奧大人 9 點起咗身   我都差唔多醒   但又唔想起身住喎   喺張床碌黎碌去都瞓唔着   碌到 10 點起身梳洗去食早餐   之後番教會喇 ~






同里奧大人去街市買餸   第 1 次買麵餅   問佢買幾多   佢話我煮得好食咪食得多囉   哎呀   買麵餅個男仔喺度笑呀   之後去買鹹蛋皮蛋   $5 有 3 隻   我買 3 隻皮蛋   之後想買鹹蛋   問鹹蛋佬 d 鹹蛋可以擺幾耐   佢話最多一個星期   不過我照買 3 隻 ( 驚最小買 3 隻嘛 )   但里奧大人話唔駛買咁多   點知個鹹蛋佬話買 2 隻皮蛋 1 隻鹹蛋咪得囉   仲笑哂口話 一睇就知妳係無飯煮婦啦   噢   我真係估唔到可以 $5 買兩樣蛋架   因為好多街市人都會叫妳買多 d 家嘛    呢間嘢都幾好   又 nice   如果我屋企附近嘅街市   d 人係咁好就好啦   買都買得開心 d 呀 ~


同里奧大人 3 點先去食 tea   買埋生果就番屋企 lu   因為我有 3 機衫要熨呢 ~





是日晚餐 - 叉燒炒麵 + 雙蛋粥 + 菜心

叉燒炒麵 - $20 叉燒 + 3 個麵餅 + 1扎 韭菜 + 1 扎韭黃   第 1 次整咋   覺得唔錯呀   里奧大人夾咗幾次呀   佢食得好滿足咁呀   非常開心呢 ~
雙蛋粥 - 我好怕煲粥架   之前兩次煲到好杰   本來想用電飯煲煲粥功能   但要 3 個鐘   所以再膽粗粗煲多次   預咗食唔到架   不過點都想試下囉   今次 ok 呀   好綿喎   不過如果再多小小水就更好啦   無咁飽肚嘛 ~
菜心 - $10 斤   但都唔係好甜咋 ~
之前買咗乳酪   今晚終於開黎食喇   酸酸咪咪好正呀 ~


沒有留言:

發佈留言