2010年4月13日星期二

咖哩魚蛋 + 午餐肉 + 焗粟米薯蓉 + 超力米粉 ( 13-apr-2010 )




( 13-apr-2010 tue )

今朝坐車凍到震呀   所以早餐要食熱嘢   個身暖哂   舒服好多 ~

噢   番到菇場又凍到震   已經着哂冷衫都覺得好凍   下次真係要帶埋大披肩包住條頸先   咁樣應該暖好多   雖然誇張 ~  

我以前有甲狀腺問題係永遠唔會有凍嘅感覺架   成日都好熱   個個話凍我都仲係好熱   後尾先知甲狀腺其中一樣病徵係好熱   好感恩   食咗 8 個月中藥就完全好番哂   當中仍感謝神嘅保守帶領醫治呢   因為我次次一停西藥就翻發   一個療程食 1 年半   翻發咗 3 次   所以我好唔相信西藥   只係控制   唔係完全醫治好囉 ~
今日諗住食完 lunch box 就出街行   但無查到防曬   所以最後唔出 lu ~

呢晚好有煮嘢 mood   可能樣樣都係自己想食啦   哈哈 ~
是日晚餐 - 咖哩魚蛋 + 午餐肉 + 焗粟米薯蓉 + 超力米粉
咖哩魚蛋 - 好想食呀   所以整喇   反正雪柜仲有 1 磅魚蛋   唔好浪費嘛 ~
午餐肉 - 懶呀   又唔想齋食魚蛋咁悶   所以就煎午餐肉   里奧大人又鍾意食喎 ~
焗粟米薯蓉 - 無啦啦好想食   不過 d 薯仔整得唔夠淋   如果唔係更加好呢 ~


超力米粉
- 我覺得呢個牌子嘅米粉最好味   其實百佳牌隻牛肉味米粉都唔錯   但食完好口渴  超多味精呀 ~

沒有留言:

發佈留言