2010年4月18日星期日

Jusco 壽司 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 18-apr-2010 )





我特登拻咗塊紙黎影相    其他無拻架 食嘅時候  里奧大人一路拻張紙  一路細細聲陰陰咀帶點無奈咁笑話  "原來只係拻黎影相"    哎呀  佢梗以為我咁細心拻哂啦    咪咁天真咁傻啦  




( 18-apr-2010 sun )
呢朝瞓到 11 點先起身   好在依家 11 點半前仲有早餐食   如果唔係就應該要自己煮 lu ~



個肚仲硬係谷住痛咁   但又唔係每月一到   總之辛苦啦   又係只想食完番屋企休息 ~  

最慘係坐又痛   郁下又好 d   郁得耐又痛   坐下又好 d 所以我做小小家務又抖下   再等食 tea ~
( 我嘅熱狗 - 最鍾意 d 醬同埋烘過嘅包包 )


( 里奧大人嘅迷你叉燒飯 - 我第一個反應係 O 咀呀   問佢好耐無食飯咩   之後諗諗下我話又真係幾耐無煮飯嘅   但平時我煮飯佢又話想食麵   咁點先   真係丫 )

難得假期   咁啱 Jusco 又做 9 折   所以去買梳化   折完再折平咗差唔多 $600   真係好抵   唔好講笑   買嘢果陣真係乜痛都唔覺咁架喎   同埋里奧大人唔知係咪知我唔舒服   我買乜都話好喎   平時我買薄荷朱古力雪糕   佢會話想增肥呀   但今次買兩盒雪糕平好多   所以我叫佢買自己鍾意果 d   佢話不如買薄荷朱古力啦   妳鍾意食嘛   我都食嘅 ( 平時佢唔食架 )   所以有時自己病下都唔錯   可以對佢任魚任肉   平時咁樣好難喇 ~

唉   咁樣痛唔係辦法   所以去睇中醫   順便調理個身體   醫師話唔好睇我身體咁咩呀 ( 指肥呀   大食夾無力果隻呀   但佢唔好意思講 )   其實個身體係好弱又貧血喎   開咗兩劑藥   順便叫埋里奧大人又睇   又係開兩劑   最正係幫妳煎藥   仲唔收錢喎   好多都收 $10 架   我好怕煲中藥   又要睇火   又成屋都中藥味   最慘係好貴煤氣費嘛   哎   希望醫師有料到啦 ~


呢晚唔煮啦   企都辛苦呀   所以買 Jusco 嘅壽司算喇   食完再叫里奧大人去攞中藥番黎飲   唔駛出街最好啦 ~
   
    

沒有留言:

發佈留言