2012年4月2日星期一

板長壽司 @ 九龍灣 ( 2-apr-2012 )





( 2-apr-2012 mon )

眨一眨眼已經到 4 月   明明好似打咗 mar 無幾耐咁之嘛   依家就要打 apr   d 時間過得快到呢 ~ 

早餐食麵啦   諗唔到食咩   其實早餐真係無咩選擇咁   不過應該係我來來去去都係食果 d 啦   因為我覺得最緊要近菇場   感覺無咁趕咁嘛 ~ 

悶呀   悶到諗如果彈性番工放工就好喇   我會番 8 點   到時買早餐番菇場食   早走一個鐘   時間都好好駛咁架   買餸都唔駛同人迫啦   又可以食平 tea   唔錯唔錯   不過約 frd shopping 就慘 d 喇   有排等 ~

晏晝又 k + 藍莓乳酪   無計啦   難得仲有 mood 想食   因為我次次一路食一路諗   快 d 食完可以解脫 ~

放工探媽咪   里奧大人見完客就黎埋探媽咪   之後家姐無耐又到   傾下傾下都 8 點 lu   一齊去板長食壽司   次次同家姐一齊   問里奧大人想食咩   佢都會話壽司   知道家姐鍾意食   如果我話食呢   就話唔想食咁多生冷嘢 ~

沒有留言:

發佈留言