2012年4月15日星期日

煎餃子.專門店 @ 九龍灣 ( 15-apr-2012 )





( 15-apr-2012 sun )

同里奧大人一齊 10 點半起身   梳洗之後就食早餐喇   再番屋企沖涼就番教會 lu ~





番到屋企就睇下電視   差唔多 3 點先出去 Piago 食 tea   順便去中旅社問資料   間間旅行社都有人排隊   唯獨係中旅同新華無人排   咁都好丫   唔駛等   問下又 check 下都要好多時間   所以番到屋企都差唔多 5 點 lu ~







家姐今日入院 body check   咁啱工人又放假   所以叫我買嘢食比媽咪   陪下媽咪   因為平時佢星期日多數係咁   我又無乜所謂嘅   反正咁近 ~  

5 點半就出發買嘢食比媽咪   喺媽咪屋企坐到 7 點半就走 lu ~  


諗住同里奧大人食意粉   不過無位   所以食煎餃子喇   但呢間服務態度真係唔掂   我要韭菜餃   但就比錯芝士餃   我問佢呢碟咩黎   佢居然夠膽話係韭菜餃   唔好意思都無聲   仲笑哂同另一個同事講話佢比錯   之後我都忍唔住話痴線 ~  


食完行陣再買埋 keyboard 就番屋企喇   咁就過咗一日 lu ~

沒有留言:

發佈留言