2012年4月18日星期三

馬拉盞雞絲炒飯 + 素翅粟米蛋花湯 ( 18-apr-2012 )




( 18-apr-2012 wed )

woo 星期三喇   又涼咗咁噃   雖然天陰陰   好在無落雨 ~ 

早餐食奶醬多 + 咖啡   齋齋地都唔錯 ~


忙咗陣又等食飯 lu   家姐今日都係 S/L   所以陪我食 lunch 喇   食完再去一田行陣 ~

沙律



麵豉湯


特級牛柳粒定食


吉列豬扒飯定食

我諗住買呢 d 餅乾比里奧大人食   拎咗 3 款唔同味   咁知道里奧大人鍾意綠茶味   所以買多筒   因為都好抵嘛   $6.2/筒   之後家姐細細聲問我係咪拎住 3 筒唔好   所以買 4 筒   我話有咩唔好   之後我知咩事啦   以為好似拎住 3 支香咁呀   痴線咩   我覺得真係好抵買   所以買 4 筒囉   其實想買多 d 架   不過無帶環保袋咋        


我之前買過一包唔同味   脆卜卜超正   但呢隻味就未試過喇


食到好飽啦   做咗一陣嘢都好 d   但做完就黎料啦   超眼瞓呀 ~  

尋晚食剩 d 雞   咁當然唔好浪費啦   最正係唔駛買餸嘛 ~

里奧大人見客   所以今晚 7 點就番到黎喇   同佢一齊食飯超開心呀 ~

是日懶餐 -
馬拉盞雞絲炒飯 + 素翅粟米蛋花湯

馬拉盞雞絲炒飯
- 用馬拉盞炒真係好惹味   依家我最愛嘅醬料就係馬拉盞喇 ~

素翅粟米蛋花湯 - 加 d 素翅無咁悶   不過次次加咗素翅嘅粟米湯都好似好杰咁嘅 ~

沒有留言:

發佈留言