2012年4月19日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 19-apr-2012 )

蒸鯧魚 & 立魚


鹹酸菜炒肉片


滷水乳鴿 ( 外賣 )


炒油麥菜

蓮藕唐排湯

泰國榴槤 ( 青尼 )



( 19-apr-2012 thu )

依家里奧大人朝早上大陸   咁我就多數遲 d 先起身   因為佢 7 點就起身   而我平時 7 點 25 分起身   但因為我好醒瞓   可能 7 點醒一醒要 7 點 15 分先瞓得番   但瞓得 10 分鐘又醒   個人仲攰   所以我多數 7 點 50 分先起身 ~

咁一開房門見到里奧大人坐喺梳化度瞓   嚇得我丫   無啦啦有個人嘛   之後即刻問佢係咪唔舒服   佢話香港太多嘢搞   所以都係唔番大陸   但着好哂衫就費事上床瞓   驚整皺件裇衫喎 ~ 

今朝得 15 分鐘食早餐   所以食奶醬脆脆豬   其實呢間脆脆豬唔掂   不過想飲拉茶   同埋唔想食蛋先黎食囉 ~


菇場靜 lu   8 卦直頭話真係靜到瞓着咗添呀 ~

終於到 lunch time 喇   今日又買叮叮   鳳爪排骨飯   超多飯喇   下次都係唔買喇 ~ 


靜呀靜呀   又終於等到放工喇   今晚番媽咪屋企食飯   不過家姐開 OT 就唔番黎食 lu ~

坐到 8 點半就走   番到屋企即沖涼   之後熨衫   差唔多 9 點半就搞掂   里奧大人就啱啱番到屋企   佢食麥當勞餐   又係食唔哂薯條   又要我食   不過香口嘢都可以幫口食   飯同麵就咪搞喇 ~

沒有留言:

發佈留言