2012年4月26日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 26-apr-2012 )

鹹酸菜炒鮮魷


蒸立魚


白切雞


炒韭菜花


清補涼唐排湯


芒果

( 26-apr-2012 thu )

yohoho   終於似番個人喇   好開心 ~

早餐想食甜包   試下咖央脆脆豬   甜到丫   難食到頂點   我食咗半份   真係食唔落   越食越反胃   咪搞 ~


菇場靜 lu   hea 下 hea 下咁過   到 lunch time 就食番尋晚食剩嘅廈門炒米 ~  

放工番屋企拎廁紙   之後家姐再車我去媽咪屋企一齊食飯喇   家姐放假   所以可以早 d 食飯 ~

今晚 8 點鐘就走喇   因為家姐要去我屋企拎廁紙去佢屋企   好在工人幫手拎   唔係我又要分兩轉 ~  

里奧大人今晚 8 點就放工   難得咁早呀   佢買 KFC 番黎食   食得幾咁滋味   又係嘅   香口嘢嘛   好在佢都鍾意食香口嘢   唔係我就慘 lu   無人陪我食 ~

沒有留言:

發佈留言