2012年4月27日星期五

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 27-apr-2012 )

煎立魚


酸梅麵豉蒸排骨


炒通菜


辣魚蛋 $18 ( 外賣 )


牛什 $25 ( 外賣 )


豆腐梭羅魚湯


泰國金枕頭


紅豆糕 x 4 / 綠豆糕 x 2 / 芝麻糕 x 4 / 桂花糕 x 4


砵仔糕


眉豆 / 花生茶粿

( 27-apr-2012 fri )

聽日又紅假   所以今日番工都番得特別開心呢 ~

早餐食奶醬多   唔知食咩好呀 ~  


Lunch 又食叮意啦   快快趣食埋佢 ~  


今晚家姐同姐夫都去媽咪屋企食飯   所以我放工去官塘買糕點   再去媽咪屋企   不過無話比媽咪聽   因為我都係諗住坐下   同埋買 d 小食上去食   hea 到 8 點就番屋企咁呢 ~

我一入屋   媽咪見到我個人又驚又喜   好搞笑   之後又拎湯我飲   其實我真係唔想飲   因為尋晚 d 湯仲未飲嘛 ~

食下傾下又到 8 點   我又跟家姐車一齊走 lu   番到屋企又抹下柜   洗一機衫   之後 hea 喇 ~

里奧大人就差唔多 9 點放工   本來我諗住煮麵一齊食   不過我真係食唔落   就咁飲湯   但就淥水餃薯仔麵比里奧大人食就算喇   佢又無啦啦買咗個 Pizza Pie 比我食   不過我話好飽   食咗小小咋 ~







沒有留言:

發佈留言