2012年4月17日星期二

茶香蒜花雞 ( 外賣 ) + 油麥菜 ( 17-apr-2012 )



( 17-apr-2012 tue )

唔知係咪尋日頻頻樸樸   今日瞓醒都有 d 攰 ~

今朝好彩啦   搭到 7 點 55 分班車   又可以大把時間嘆早餐呢 ~


10  點幾無啦啦好忙啦   最怕 d 嘢番轉頭做   做到 lunch time 都未做完 ~  

Lunch 食 7-11 買嘅香蒜肉絲意粉   因為唔想落雨出街   買嘢食番菇場叮好過 ~


食完又要忙過啦   忙到 3 點幾終於搞掂 ~

諗住煮排骨   不過同阿表 m 開講豬肉類   講到我唔想食   呢個話題仲令到我超反胃   所以決定唔買排骨喇 ~

放工去牛頭角買嘢   之後去美心買茶香蒜花雞   再去街市買菜   比我見到米奇老鼠   嚇到我行錯出口 ~  

番到屋企浸定米   之後就拖地   食完飯就熨衫同抹柜   做完哂嘢都差唔多 9 點   咁啱里奧大人都差唔多番到屋企   咁開埋飯比佢   陪下佢食   洗埋碗就沖涼 lu ~

是日懶餐 -
茶香蒜花雞 ( 外賣 ) + 油麥菜

茶香蒜花雞 ( 外賣 )
- 美心買架   $54/隻   都抵食   因為我分兩餐食嘛   食唔哂 d 雞就用黎聽晚炒飯 ~

油麥菜 - 唔知買咩菜好   求其買油麥菜算喇 ~
 

沒有留言:

發佈留言