2012年4月3日星期二

Cafe Lagoon @ 九龍灣 ( 3-apr-2012 )

溫馨二人餐 - 煙三文魚什果沙律


芝士煙肉焗薯皮


法式龍蝦湯


美國安格斯西冷牛扒

法國燒春雞


甜心拚盤

( 3-apr-2012 tue )

好攰呀   食完早餐飲完拉茶都好攰咁
~



仲諗住 free 爆   點知 10 點見阿 head 番咗黎
 ~
  


晏晝同 8 卦一齊出去買嘢食番菇埸   食完飽到震   要飲熱茶消滯 ~



放工探媽咪   但唔駛買嘢食比媽咪   唔坐的士 lu   因為咁早去到都無用   都唔比入去嘅   所以今次巴士轉巴士   都係 6 點 10 分去到 ~
   

媽咪今晚照肺   之後姑娘話會直接轉去樓上   叫我地執定嘢   話照完唔會番黎呢度   但之後媽咪照完又番黎呢度   話樓上未收到通知   古古怪怪 ~

姑娘 8 點 10 分話未知幾時上房   叫我地走先   我地差唔多 8 點半走喇   又話有床   陪唔陪媽咪轉   不過我地都走喇   話就話有床啫  但點知等到幾時喎 ~

約埋里奧大人去 Cafe Lagoon   食完家姐上我屋企拎嘢就走 lu ~

沒有留言:

發佈留言