2012年4月14日星期六

魯一居利寶閣宴會廳 @ Mega Box + Häagen-Dazs ( 14-apr-2012 )

馬來沙爹鍋 - 完全無味   仲衰過一包包果 d 汾爹湯底

跳出地獄鍋 - 聞落好似好辣   不過一樣無味

一人一鍋



美國安格斯牛肉 - 都有牛肉味   叫咗 3 碟呢個嘅份量   好離奇囉   我地分開 3 次叫   次次唔同份量   2 份 3 份 4 份咁叫嘛   但次次都係呢碟 size 囉   妳話幾求其呢 

 手打鯪魚球 - 口感完全唔掂  同埋無味嘅

魚皮餃 (左 ) /  韭菜豬肉餃 ( 右 ) - 全宇宙最難食嘅餃   非佢地莫屬   淥咗好耐 d 餡都係一pat 漿糊咁   咩黎架 @.@

秀珍菇 / 雞肶菇 / 豬紅 / 白蘿蔔 / 鯇魚片 - 無特別

芝士丸 / 龍蝦 / 牛丸 / 豬肉丸 - 無特別   係未解凍完就拎出黎嘅 

西洋菜 / 油麥菜 / 白菜仔 - 無特別

雞肶菇 / 腐竹 / 豬潤 / 芋絲 / 豆卜 / 魷魚 / 豬皮 - 無特別

炸魚皮 - 唔脆嘅

竹串海蝦 - 無特別

 黑豚肉片 - 以為送架   因為好肉酸   不過睇番原來應該係里奧大人叫嘅  

本地肥牛 - 一上枱嚇暈啦   肉酸到丫   幾驚以為係佢口中嘅安格斯牛肉呀   我話咁肉酸應該係送啦   原來又係里奧大人叫嘅

 細可口可樂 $15/3支


任添醬料 - 我地一 "不" 完就即拎走   感覺好似成間酒樓得一個醬料格咁




( 14-apr-2012 sat )

今朝 8 點起身   再去樓下超市 shopping 先番菇場附近食早餐   10 點番到菇場   爽到爆 ~


星期六好小有嘢做啦   所以都係 hea 住等放工   同埋唔係得我咁樣架   shipping 同事話船公司星期六都唔開   所以佢都話唔知番黎做咩 ~

約咗家姐同里奧大人拜爸爸   所以放工即走喇   約里奧大人喺官塘地鐵站等   再約家姐喺鯉魚門廣場等   因為夜晚打邊爐   所以都係食完 lunch 先拜爸爸   多 d 時間消化下 ~

叉燒火腿炒蛋意 ( 黑椒汁 )



蟹籽雲吞河


豬軟骨米線

食到差唔多 3 點   之後搭 14S 上去   逗留咗好似 20 分鐘左右就走 lu   再搭巴士番屋企   番到屋企都 4 點   去麥記買咗杯凍焦糖鮮奶咖啡番屋企 share 飲   正呀 ~

家姐 5 點 40 分就去買嘢比媽咪食   再喺媽咪屋企樓下坐的士 join 埋我地一齊去 Mega Box 喇  ~

我之前同 8 卦一齊團購咗魯一居打邊爐 ( $98/位 )   安格斯牛肉任食   好似好抵咁   所以訂埋家姐個位呢 ~

6 點 40 分去到   都 full 咗大半個場   個 waiter 一路帶我地入去一路話要快 d order 湯底   講嘢又快   都痴鬼線   講到好似好多人黎食   趕住比枱人咁 ~

 之後排隊拎嘢食   食物一 d 都唔吸引   牛柏葉有 d 黑色咁   大佬   第 1 輛咋噃   好恐怖啫   d 人夾完 1 轉   都好小翻兜 ~   

一人一鍋   我覺得都幾好   夠衛生   同埋可以試 3 個唔同款湯底   不過我同里奧大人一樣湯底   家姐就另一款   不過大家一樣出哂事   湯底完完全全係無味嘅 ~

無味湯底   咁唔加指天椒都唔得啦   呢間做法似稻香咁   一定要成枱要   唔可以一個要   所以我地就每人加 $6   無限添加醬料 ~

咁打邊爐實口渴啦   所以叫咗 $15/3支細可樂   咁樣好似稻香抵 d   因為加 $8 包埋嘢飲 ~ 

食到咁上下   家姐直頭用 "嘥時間" 黎呢度食添呀   可想而知幾難食   不過坐下 hea 下都 8 點半走喎   呢下勁呢 ~

去到 Mega Box 咁當然行下 Ikea   一齊睇廚房呀   超勁開心   睇完再去 H & M   都差唔多 9 點 45 分喇   係時候要坐 shuttle bus 番德福喇   因為我地要去 Häagen Dazs 食雪糕   之前家姐比咗 3 張 coupon 我   4 月尾到期喇   難得又 3 個人一齊   最好啦   食完家姐去我屋企拎番個袋就走人喇 ~
 

沒有留言:

發佈留言