2012年4月12日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 12-apr-2012 )

蒸立魚


白切雞


冬菇蠔豉江瑤柱燜節瓜


齋滷味 @ 三德素食 


黨參生魚瘦肉湯


泰國榴槤


大樹菠蘿

( 12-apr-2012 thu )

woo   又星期四 lu   所以話星期一放假   好似好快就星期尾咁呢   超開心 ~

有 d 熱呀   所以食三文治就最好喇 ~


忙咗 2 個鐘就 hea 喇   一早諗好食燒賣 + 炒米粉   隔咗一排無食   果然覺得好好食呀下   因為我又加咗沙爹王 xo 辣椒醬   辣到呢   不過超正 ~


無啦啦又忙   好在快手快腳 3 點半就搞掂   又可以 hea 喇 ~

里奧大人上咗大陸   所以我放工又去媽咪屋企食飯喇 ~

同家姐坐到 8 點半就走 lu   之後我打比里奧大人   問佢走未   佢話食緊嘢   我好愕然話食緊嘢 ?!?!   佢都好愕然咁話妳叫我自己食嘢嘅   其實我咁愕然係因為估唔到佢 8 點半可以放工   因為之前次次打比佢   佢都仲喺大陸嘛   所以佢突然之間話食緊嘢   有 d 唔慣囉 ~

番到屋企即沖涼   之後開行冷氣熨衫   最怕沖完涼又出汗   立痴痴瞓覺真係無可能接受到呀 ~

里奧大人差唔多 10 點就番到屋企 lu   傾下計   睇下新聞都 11 點幾   佢就繼續做嘢   我就瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言