2012年4月4日星期三

敍苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 4-apr-2012 )



( 4-apr-2012 wed )

今日假期   瞓到 10 點 15 分先起身   超爽呀 ~

里奧大人話去 Delifrance 食早餐   唔知點解飲佢地嘅咖啡唔會有提神作用   我覺得飲完仲眼瞓咁架   好奇怪 ~



番到屋企諗住等家姐車我地探媽咪   不過家姐話差唔多 12 點半先到   咁我唔去喇   又趕又得半個鐘   今晚探好過 ~

諗住 hea 下   點知里奧大人話剪髮   咁我都剪喇   "嬲嬲邱邱" 好烏 where 呀 ~

求其搵間剪   最緊要無人唔駛等   今次又剪得唔錯喎   又再次証實 "無期望必有驚喜" 呢

剪完 1 點幾   時間唔拖唔水咁   我話行德福   之後行完里奧大人話有 d 餓   想食牛肉飯   所以去 piago 食嘢喇 ~


好鬼飽呀   所以食完又要行啦   去完 Uniqlo 買嘢就走 lu   番到屋企已經 3 點幾   時間過得真係好快   假期嘅時候 ~

番到屋企 hea 陣   睇下雜誌   里奧大人 4 點 50 分出去跑步   我就唔去   因為好鬼眼瞓   真係瞓到喎   瞓咗佢番黎   瞓咗 40 分鐘    等佢沖埋涼就去探媽咪 lu ~

2 個阿姨都黎咗探媽咪   家姐無耐都黎埋   阿姨就走 lu   家姐又唔舒服   所以我地叫佢走先   叫里奧大人陪佢落樓   里奧大人的佢上的士   比埋 $100 家姐坐的士   知家姐慳家嘛   又幾好噃 ~

里奧大人話想食中菜   我話仲好飽   食唔到咁多嘢   所以去茶餐廳食算喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言