2012年4月6日星期五

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 6-apr-2012 )

白灼蝦


焗雞翼


白切雞


生炒骨


韭菜餃子 ( 外賣 )

呢餐仲有勝瓜炒雲耳   炒菜心同花膠響螺湯   不過我唔影喇   唔係又問影黎做咩
  


( 6-apr-2012 fri )

嘩嘩嘩   哈哈哈   今朝 10 點比電話嘈醒   原來係婆婆打黎話搵唔到媽咪同家姐   因為婆婆每朝都準時 10 點打比媽咪嘛   好在我都醒咗囉   我話假期媽咪唔會打比我嘈住我瞓   希望佢醒水啦 ~ 

同里奧大人食早餐   今朝我超級好彩   因為加料   "有腳豆豉"一粒   嘩哈哈哈   之後佢話唔收我份早餐錢   估唔到我比里奧大人份早餐錢時   佢都話唔收   不過收同唔收我都唔會再去囉 ~


番到屋企 hea 陣再出發去銅鑼灣   當然去南記食啦   不過我有戒心喇   所以食清湯嘅嘢   容易睇到有無加料   嘩哈哈哈 ~

豬腩肉春卷小鍋米線 / 招牌河粉



呢碗招牌河粉又抵食喎   $16 咋   如果就咁加 2 條春卷都要 $6 啦   不過 d 丸就唔係手打   $16 都好難食到手打丸架喇   加埋辣醬   真係超級正 

食完行陣 Sogo 就搭地鐵去上環   join 埋其他姑奶一齊去拜山喇   拜完就一齊坐車入大埔食飯喇 ~

諗住食完早 d 走去買褲   點知無開   真黑仔 ~

番到屋企又陪里奧大人睇電視啦   難得放假可以晏 d 瞓 ~

沒有留言:

發佈留言