2012年6月14日星期四

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 14-jun-2012 )

豉椒炒蜆 

脆燒雞 ( 半隻 )


南乳粗齋煲 

( 14-jun-2012 thu )

一覺瞓到 7 點   去完廁所   再瞓多陣就起身 lu   好開心起身條腰真係唔痛呀   唔通針完真係咁有料到   係就好喇 ~


早餐食菠蘿包餐   真係食到無咩好食   不過坐得舒服   我都唔想轉其他地方囉 ~ 



又無嘢做   等到 lunch time   今日 lunch box 又係炒麵   前晚炒多嘛   所以今日食埋去喇 ~

里奧大人今日上廠   媽咪工人 contract 完咗   家姐今晚又要番學   所以我同媽咪出去食飯   食完番媽咪屋企坐陣   食下生果   8 點幾走喇   因為里奧大人差唔多番到九龍灣   佢指定要食麥記   要換隻杯喎   好在我留咗肚幫佢食薯條啫 ~


番到屋企即開機洗衫   沖完涼就熨衫   屋企真係大把嘢做   所以家姐問我喺屋企唔出街悶唔悶   我話我都想有時間悶呀   喺屋企真係可以做足全日架 ~
 

沒有留言:

發佈留言