2012年6月27日星期三

金拇指米線 @ 九龍灣 ( 27-jun-2012 )




( 27-jun-2012 wed )

星期三喇   起身都 ok 精神   不過又唔想瞓晏 d   因為有壓力咁瞓仲衰過唔瞓呀   同埋我多數會係差唔多夠鐘先瞓到   真係得不償失囉 ~

早餐食餐蛋治   不過佢之前比錯咗我餐腿治   我實唔會要囉   太多肉咁   佢仲問我要唔要   真係唔掂   整錯咗就梗係第一時間拎去換家嘛 ~  


番到菇場就等 lunch time 喇   幾咁 hea 呢 ~

其實想食完 lunch box 就出去入票   不過實在太熱   都係唔出喇   最怕個身立痴痴 ~


放工即去尖沙咀睇中醫喇   今次又針灸   我終於數到係 12 支針   搞掂都差唔多 7 點 20 分喇   搭地鐵走人   里奧大人差唔多 7 點 50 分先收工   所以我行一陣先去金拇指攞位   好感恩有卡位呀 ~

食完同里奧大人買生果就番屋企喇   yo   要熨兩機衫   差唔多要 1 個鐘   我覺得快呀   其實熨衫最花時間就係熨裇衫西褲  今次唔駛熨   所以快好多呢 ~

沒有留言:

發佈留言