2012年6月4日星期一

肉絲炒麵 + 節瓜鹹蛋肉片湯 ( 4-jun-2012 )



( 4-jun-2012 mon )

次次里奧大人好夜食橙呢   半夜都會去廁所   搞到我都瞓得唔好   今日仲係星期一添   攰上加攰   瞓得唔好   有好多骨火呀   背脊好鬼痛 ~

早餐食奶醬多   飲埋咖啡都眼瞓添   睇報紙見到寫男人講嘢 quota 係 4000   女人講嘢 quota 係 12000   丫   唔記得係一日定係幾多添   不過我覺得女人未必真係咁多嘢講   男人有時都好多嘢講啦   口水佬我見唔小   特別係 sales   靠把口搵食嘛   妳試下去睇樓   d sales 係咁轟炸妳架   總知妳諗下買唔買   想買定唔想買   佢都必定有嘢講   講嘅理由仲好充分添   不過我都會不為所動   因為佢係 sales ~




菇場開始靜 lu   好似好難先到 12 點半 lunch time   今次又係 lunch box 啦 ~


阿 head 晏晝 off   超級 free 呀   所以放工都即刻走人 lu   今晚唔駛買餸   所以番到屋企有時間拖地   預備完晚餐就開機洗衫   今晚自己食飯先   食完諗住熨衫   不過真係好鬼攰   留番聽晚先熨 ~

是日懶餐 - 肉絲炒麵 + 節瓜鹹蛋肉片湯

肉絲炒麵 - 用滾湯嘅肉片切絲   今次用瘦枚頭   不過滾完湯其實都好鞋   但唔好浪費嘛 ~

節瓜鹹蛋肉片湯 - 好耐無滾呢個湯   覺得好甜好好味呀   其實我好小覺得自己滾湯好味   所以今次好開心呀 ~

里奧大人 9 點幾先番到屋企   佢食飯時就陪佢傾下計咁囉   食完幫佢洗埋   之後佢又要做公司嘢 lu ~
 

沒有留言:

發佈留言