2012年6月7日星期四

星林居雲南米線餐廳 @ 尖沙咀 ( 7-jun-2012 )

魚腐小鍋米線 ( 中辣 )
( 7-jun-2012 thu )

尋晚成 12 點先瞓   好在今朝又唔係話好眼瞓咋 ~

早餐想食濕嘢   但又唔想太飽   所以就要小通粉喇   份量啱啱好 ~


會計部 d 人成日做唔長   所以依家好多都係 part time   有個番全日   有 2 個番半日   其實 part time 番半日都幾好   我以前都好想番半日   之後大把時間用   依家攰嘅時候就會咁諗   成日想番屋企瞓嘛   但諗深一層又唔會想咁   第一因為 part time 唔能夠享用公司嘅福利   第二我放工後會好想搵屋企人食飯 ( $$ 會所剩無幾 )   第三會喺屋企開冷氣睇電視同上網 ( 應該會入不敷支了 )   第四依家里奧大人咁夜番   想煲老火湯佢潤下   佢都唔會飲啦   種種原因都係覺得番全日好好多呢 ~


今日食 lunch box   係小飯架   所以無飯氣攻心   正呀 ~

放工即走   因為趕住睇中醫   今次做埋針灸   吉 6 枝針喺腰   吉果下酸酸軟軟   不過吉完又無嘢   最緊要我睇唔到   咁都無咁驚   但成日唔敢抖大氣   因為好驚 d 針彈咗出黎呀   其實唔知會唔會咁嘅呢 ~

好感恩 7 點 45 分搞掂   咁即打比里奧大人   不過佢 5 點幾見完客先同同事去南記食完嘢   原來佢個女 director 話有間粉麵好好食   所以帶佢地一齊去   但估唔到就係南記   女 director 仲話黎南記食係因為佢嘅辣醬 & 冬菜   woooo   果然志同道合   不過里奧大人只係獨孤一味春卷豬腩肉小鍋米線   我唔食冬菜   覺得好鹹   反而家姐就鍾意冬菜 + 辣醬   就係咁   令到我想食酸辣米線   反正里奧大人又唔知幾時放工   佢又話飽   咁我睇完中醫即去星林居食米線喇 ~

路痴果然係路痴   我都間唔中去星林居家嘛   點知今次自己一個人去   行錯路   兜咗個大圈添   果下有 d 驚去咗碼頭架   真係好怕夜晚自己一個人去街呢 ~

食完搭 13x 番屋企   沖完涼諗住抖   不過又忍唔住熨衫   里奧大人差唔多 10 點就番到屋企   傾下傾下又 11 點   我要瞓喇 ~
 

沒有留言:

發佈留言