2012年6月2日星期六

臘潤腸飯 + 茄汁焗豆 ( 2-jun-2012 )





大姑奶買比我架   知我鍾意食呀   粒粒都好甜   正呀

( 2-jun-2012 sat )

今朝同 8 卦食早餐   我覺得貴呀   $28    味道麻麻   通粉又硬   咖啡又唔夠熱   我最緊要杯咖啡家嘛   所以呢間應該唔會再去囉 ~




阿 head off   真係開心到爆   超級 free 嘛   勁想早走添呀 ~

大姑奶手機壞咗   所以想里奧大人睇睇   順便約埋佢一齊食 tea   不過我同里奧大人去咗中旅先   叫佢攞位   搞掂就一齊開餐喇 ~


咁啱我家姐部舊手機又有問題要里奧大人幫手搞掂   所以佢就順便黎同埋我一齊去剪髮   之後買煎釀上我屋企食   食完就走喇   約咗姐夫買嘢   大姑奶又係坐多陣就走 lu ~

佢地走哂我就執嘢   開機洗衫   本來想唔煮   因為好攰呀   但又唔想 5 點坐到 6 點等開餐   所以我最後都話煮飯   食罐頭   因為真係唔太想出街呀   行黎黎去好攰呀 ~ 

是日懶餐 -
臘潤腸飯 + 茄汁焗豆

臘潤腸飯
- 懶呀   同埋臘潤腸有味嘛   可以當餸食   唔駛又特登落街買餸 ~

茄汁焗豆 - n 年無食啦   不過好似以前好食 d 咁   依家味道鹹咗 d   定係我因為茄汁係應該甜甜酸酸呢 ~

依家星期六都唔會太遲瞓 lu   因為第朝要番主日學   不過都好丫   早睡早起精神好嘛 ~

沒有留言:

發佈留言