2012年6月5日星期二

黑椒牛仔骨意粉 + 蒜蓉炒脆肉瓜 ( 5-jun-2012 )




( 5-jun-2012 tue )

星期二喇   今日又係好好陽光   雖然熱 d   但都總好過天陰陰又落雨呢 ~

早餐食餐蛋治   今朝 d 蛋好厚咁呀   所以好鬼飽 ~


菇場忙呀   咁都好   hea 下就到 lunch time   又係 lunch box 啦   我都係鍾意 lunch box 帶麵 or 意粉呢 d   食飯真係好滯咁架 ~

恐怖   菇場只聽聽打 keyboard 聲   無人聲   呢種靜   真係非筆墨可以形容到呀 ~

約咗有線 6 點半黎整機   所以都快快腳去惠康買洋蔥就番屋企喇   襯佢未到就煮埋意粉   差唔多 6 點半就搞掂   又話 6 點半   差唔多 7 點先黎   麻鬼煩   搞到我要遲半個鐘先煮飯 ~ 

7 點半里奧大人打黎   問我係咪有飯食   我話係   之後佢好快收線   其實我都未講完   想問佢係咪收工嘛   講嘢無頭無尾   咁我再比佢幾次又聽唔到   仲好開心以為佢行緊聽唔到   原來佢話開會   一早話我知幾時番嘛   咁我唔駛咁核突打咁多次囉 ~

丫   煮完都 8 點   之後拖埋地   沖埋涼先食   舒舒服服咁食 ~

是日懶餐 -
黑椒牛仔骨意粉 + 蒜蓉炒脆肉瓜

黑椒牛仔骨意粉
- 媽咪買咗 4 條牛仔骨比我   所以我一次過煎哂   因為我超愛牛仔骨架   咁我用黑椒醃咗陣   煎嘅時候幾鬼香呀   好想一熟就拎黎食   我好小有咁嘅感覺架 ~ 

蒜蓉炒脆肉瓜 - 星期日買定架   $5 份   好抵   因為唔係成日有呢 ~

里奧大人 10 點先番到屋企   食完飯又做公司嘢 lu ~

沒有留言:

發佈留言