2012年6月28日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 28-jun-2012 )

茄汁蝦碌

陳皮蒸泥猛


蝦醬炒通菜

節瓜冬菇瑤柱


粉葛蠔豉瘦肉湯


大老闆比嘅荔枝   唔知邊度出產架   不過就好甜又多汁   皮又薄   正呀

( 28-jun-2012 thu )

星期四喇   食咗一半早餐   8 卦又黎   佢差唔多 8 點 50 分先到   食嘢又只係 5 分鐘   食完都要走   所以基本上都唔係點傾到計 ~



菇場呀   可唔可以有 d 生氣呢 ~

又食 lunch box   係前晚煮多咗嘅肉醬意粉   同事問我係咪好鍾意食意粉  同埋問我係咪晚餐就咁意粉   我話仲有粟米湯   佢話下   我話好夠啦   之後問我點煮   我話用車厘茄整醬   又有什豆  又切洋蔥咁咁咁   佢 O 咀呀   因為佢以為我用現成蕃茄醬   以為好易整呀   講完比佢聽   佢都覺得多嘢整呀   唔係講笑   整一整肉醬意粉起碼最小要半個鐘架 ~

等放工啦   即走喇   里奧大人上咗大陸   所以我番媽咪屋企食飯呢 ~

差唔多 8 點半就同家姐一齊走喇   番到屋企即拖地   開機洗衫   執嘢   搞掂哂沖涼   里奧大人差唔多 10 點先番到屋企   又買麥記換杯   所以我要幫佢食包大薯條   飽到震呀 ~

沒有留言:

發佈留言