2012年6月25日星期一

板長壽司 @ 九龍灣 ( 25-jun-2012 )




















( 25-jun-2012 mon )

嘩   星期一喇   唔願起身添   里奧大人唔舒服   所以唔番工   搞到我都想繼續瞓呢 ~


早餐食餐蛋治烘底   如果烘底唔駛加 $1 就好咯 ~  


菇場有 d 嘢做咁啦   搞掂又等 lunch time   今日叮糭食呀   依家見到糭都驚   但無嘅時候又好恨食喎 ~

等等等等   終於等到放工   番到屋企 hea 陣再陪家姐去德福買嘢   之後叫埋里奧大人一齊食板長壽司喇 ~

里奧大人真係好忍得口   佢只係食蕃茄牛肉烏冬   家姐係咁問佢食唔食壽司   佢都堅持唔食   話食 wasabi 會令到喉嚨好痕   hey   我同家姐都話唔理架   食咗先   所以呀里奧大人話我地次次一病都有排先好喎   唔戒口 ~

差唔多食完嘅時候   里奧大人叫家姐上黎屋企預習一下點餵魚魚   家姐話里奧大人叫咗佢好多次喇喎   嘩哈   又會咁緊張嘅   咁都好   最緊要唔好要我理就得喇   我發覺我只係對人細心   對其他嘢無咁細心咁呢 ~

食到好鬼飽   本來唔想熨衫都要熨呀   唔郁唔掂呀   好眼瞓   所以 10 點 45 分就瞓 lu ~
    

沒有留言:

發佈留言