2012年9月12日星期三

冬蔭公公 @ 九龍灣 ( 12-sep-2012 )

泰式大蝦炒金邊粉


泰國冬蔭功湯檬粉 ( 粟米粒 / 芫茜 / 花生 / 芽菜 / 蔥 )


 馬來沙爹串燒 ( 牛肉 / 豬肉 / 雞肉 )


油鬆餅 ( 免費 )


珍多椰汁冰

( 12-sep-2012 wed )

又以為今日係星期四   搞到自己好開心   原來係星期三咋   呢兩星期都成日以為星期三係星期四   點嘅咁怪嘅呢 ~

快 d 凍啦   咁可以行遠小小食早餐 ~



尋晚同同事傾開計   佢話打簿之後知道加咗人工   我真係唔知喎   因為我無得打簿   得 statement 咋   咁今朝再問 8 卦   原來真係有加人工   超感恩呀 ~ 


今朝都好精神   食埋 lunch box 之後就開始眼瞓   要飲半杯白咖啡提一提神 ~

woo   阿 head 2 點半出咗去   之後有同事熄咗佢間房燈   即係佢唔番   呵呵   我可以盡情上網 lu ~

放工即走   感恩去到中醫到無人   可以即睇即針灸   今次一按條腰   大力按係無第一次咁痛架   醫師同助手都記得我第一次係痛到嗌救命呀 ~

今次 7 點 10 分就搞掂   算好快好快呢   原來里奧大人同家姐都 call 過我   但原來我教咗靜音唔知   次次都好邪   佢地好多時都同一時間 call 我架噃 ~   


同家姐傾電話   點知過咗站   明明太子轉車   到咗旺角唔知點搭   最終問人   超大鄉里呢 ~

今晚家姐車箱啤酒比我   里奧大人又未番到黎   佢又驚我拎   所以叫我喺停車場等   工人幫手拎   不過要我拎   我真係無本事拎 ~

送埋工人去停車場   里奧大人就打黎話冬蔭公公有位   感恩感恩 ~

呢間冬蔭公公之前成日想食   不過好多人排隊   所以次次放棄   今晚有位就試啦   食物都唔錯   不過份量細咗 d   同埋坐位好迫   d 嘢食超快送黎   但張枱又細   真係要快快食   所以比我感覺好似想快 d 叫妳地   快 d 食完快 d 走   雖則我食嘢都好快   但我真係唔係咁鍾意咁喇 ~

番到屋企開機洗衫   平時多數開機洗衫就好自然熨埋衫   不過今晚咁頻旗樸樸好鬼攰   所以比自己休息下喇 ~

沒有留言:

發佈留言