2012年9月28日星期五

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 28-sep-2012 )






( 28-sep-2012 fri )

yo ho   終於又 happy friday 喇   聽日又請咗半日假   自制 4 日假期   真係超級開心呀 ~

早餐想食鹹甜嘢   所以食菠蘿包餐喇 ~


菇場靜到烏蠅飛過到聽到   好在   夠精神   唔係肯定瞓得着 ~

lunch time 到咗但唔餓   所以就出去行半個鐘   之後再買燒賣炒米粉番菇場慢慢嘆
 ~



爽呀   阿 head 3 點就走人   上下網又好快放工 lu
 ~

之前團購咗個足浴盤   今晚出旺角拎   去咗烘焙店買依士粉就去拎足浴盤   我好怕搭好景嘅 lift   又慢又細   雖然今次有專用團購嘅 lift   但都等咗 20 分鐘   最搞笑係到我嘅時候   係坐唔係團購專用嘅 lift   咁我即係白等   同埋我估唔到原來團購有幾層咁多呢   仲以為一層添 
~

拎完再去旺中買 2 件外套就走人喇   今晚堅持搭巴士   第一架 full 哂   感恩第 2 架有位坐呢

差唔多 8 點番到屋企   里奧大人打黎話 8 點 15 分走得   由深圳番黎都要個半鐘   好在我又唔餓   等下仲好 ~

超勁想食麻辣米線   所以又金姆指喇   番到屋企都 10 點幾   沖埋涼   meme 摩摩又睇下雜誌   好快又已經 12 點幾 lu   要瞓喇 ~ 
 




沒有留言:

發佈留言