2012年9月15日星期六

Part 2/2 好到底麵家 @ 元朗 ( 15-sep-2012 OFF )

蝦子撈麵



雲吞麵 - 得豬肉嘅雲吞 @.@



蠔油生菜

難得山長水遠入到天水圍   所以又搭番 264M 去埋元朗行下喇   由天水圍去元朗近嘛   如果由九龍灣去又覺得好遠咁呢 ~


一落車見到勝利牛丸   里奧大人話想食呀   不過我唔食   因為仲好飽 ~
 




食完周圍行   見到正隆行又買下嘢食   之後再去通利琴行幫媽咪買飛   買完就行去千色店   次次去千色店都買到嘢比家姐   感恩呀 ~


諗住去三聯買簿   之後里奧大人走黎話第一次感覺到書局咁嘈   花市咁   話誠品都唔知係咪咁嘈   不過我睇 d 專欄作者都話誠品好似街市咁   所以真係無咩興趣去   但如果 d 書平就會去買囉   我唔會同錢作對嘛   哈哈   不過希望遲 d 唔係咁啦   台灣誠品真係超級正   我呢 d 唔睇書嘅人都覺得 2 個幾鐘都唔夠喉呀   今次去三聯   最開心係拎到工聯會課程呢 ~
  

行行下又見到好到底麵家   家姐之前同我講話呢間嘅蝦子撈麵好正   仲諗住我地都應該搵唔到   點知比我地見到   即入去試喇   如我所料   里奧大人就麻麻地蝦子撈麵   佢都係鍾意食濕濕地嘅嘢呢 ~ 


好   食完再去買大蕉同皇帝蕉   仲諗住好平   點知我覺得係貴添呀   嗚嗚嗚 ~ 


失策失策   無帶環保袋   買咗 4 袋嘢無手拎喇   所以買埋豬肉乾同芝麻糊就搭 268C 番屋企喇 ~
 


嘩   手攰腳又攰   估唔到巴士仲要 full 哂   好在等咗 10 分鐘就有車   好感恩仲有孖位坐添呀   番到屋企即沖涼呀   之後再食芝麻糊   再睇 "造王者" 大結局   爽呀 ~ 




家姐一生最愛嘅八哥   總知係八哥嘅嘢就好鍾意 





小老闆紫菜 ( $10/包 ) - 買咗 2 包冬蔭功味   1 包蕃茄味同 1 包原味


半磅幾原味夏威夷果仁 ( $58 ) / 1 磅幾珍珠李 ( $25 )
1 磅幾紅燒魚柳 ( $55) / 1 包龍眼肉 ( $48 )

7 隻大蕉 ( $22 ) - 我平時買開係 $2 隻咋   仲要係超巨   不過見呢度有就買啦   點知 ..
7 隻皇帝蕉 ( $18 ) - 我其實好小買皇帝蕉   因為次次見到都唔靚   所以里奧大人見到就想買   因為佢鍾意食   咁就買啦   一樣咁貴   



1 磅蜜汁豬肉乾 ( $80 ) - 兩年幾時間   由 $6x 買到依家 $80 一磅  

沒有留言:

發佈留言