2012年9月15日星期六

Part 1/2 香港濕地公園 @ 天水圍 ( 15-sep-2012 OFF )

( 15-sep-2012 sat )

每月最期待嘅 off 終於來臨了   今朝同里奧大人自然醒   不過都係瞓到 10 點架咋   咁都好   早 d 起身   時間好用好多架 ~
  




我望住呢幾箱出前一丁   覺得有 d 唔同   但又諗唔到有咩唔同   之後終於諗到   平時喺超市果 d 箱係無印住 " 餐廳專用 " 呢 4 個字架   之前里奧大人都講過話佢同事開茶餐廳   出前一丁都分唔同級嘅呢

里奧大人一早諗定同我去濕地公園   所以食完早餐   番屋企沖涼   之後就出發喇 ~


搭 269C 再轉 264M 就直接到香港濕地公園   都幾方便 ~



去買飛果陣   有個女人問有咩嘢睇   係咪只係啱小朋友睇   我話我都係第一次黎架咋   其實我想講埋   都一場黎到啦   $30 入場又唔係貴   總好過白白黎一趟就咁走嘛 ~

售票處



影相時見到兩隻蜻蜓交配   可惜飛得太快   點都影唔到

入去喇 

我地去到都差唔多 1 點 45 分   咁見到有餐廳就食埋嘢再參觀   仲以為係主題餐廳   原來只不過係大家樂 ~

感恩里奧大人搵到窗口位   對住咁嘅環境食嘢真係唔錯  


白鷺









雖然間間大家樂都係咁嘅格局   但覺得呢度好有環保 feel 咁   哈

事實真係無人講嘢大聲   有好幾張枱都係一家大細   但 d 小朋友都好乖   唔會亂走亂叫



完差唔多 2 點半喇   入濕地公園行喇    行下睇下   差唔多 4 點半就走喇 ~


" 貝貝之家 "   我完全睇唔到貝貝呀  後尾里奧大人指比我睇先知咋 @.@


合埋口嘅貝貝


我影完之後佢就開口   乖喇   之後佢好耐都無合埋個口   所以我覺得我相當好彩   可以影到佢合埋口   嘩哈哈

入到濕地   原來係望到天水圍屋村   咁樣唔得大自然 feel 喇



好曬呀   不過我又唔會開遮   黎得呢 d 地方就唔驚曬囉   同埋開遮好阻住人咁



唔記得咩花名   但我覺得佢個樣好肉酸同好恐怖   好似 d 會食人嘅花咁


我超級鍾意色彩繽紛嘅花  之後睇番介紹   原來有毒性   不過里奧大人話係唔同嘅花黎喎 @.@






白色流星槌 ( 水團花 )


當我中果頭埋去睇其他花嘅時候   里奧大人喺後面問我 : 妳唔驚咩 ?!?!
我即刻 tun 後   之後佢向上指   woo   好大隻蜘蛛呀   個蜘蛛網仲好大個   超級恐怖   之後好多人途經都嘩然   我相信可能得我一個無為意   發雞盲唔通 ?!

原野漫遊徑   個名好勁咁 ..
  


魚呀


一片綠悠悠   舒服


後面帶帽姐姐同黑超哥哥係濕地嘅人員   介紹濕地所有嘅嘢   唔知係咪叫導賞員呢   我聽到話蜻蜓喺記錄入面係有 76 款唔同品種   聽完都唔會去查記錄   因為睇見蜻蜓都毛管動呀   哈


爆竹花 - 我第一次見咋  
 

蓮花池 ?!


 


水瀨的便便




蛇皮



再行入 d 睇

喺觀鳥屋睇白鷺   有 2 層   地下果層係比 d 人影相   樓上果層就有望遠鏡嘅   我初初以為支望遠鏡咁大支  又咁靚   原來係呢位哥哥仔嘅大炮黎   真係就咁睇都覺得重   隔離幾位都係大炮   不過無佢咁勁咁靚   其實之前去餐廳   個個都拎住支大炮   一家大細影嘅又係咁   阿叔又係咁   woo   pro 到呢  



彈塗魚 & 招潮蟹  






里奧大人入咗去蝴蝶園   我就企喺條橋仔度享受涼風之際   聽到有位呀嬸話 : " 條魚大 d 可以食架喇   咪即係街市見到 d 泥鰍之嘛 "   真係聽見都無癮   咁得意嘅魚仔   係都要拉埋落食嘢度黎講嘅   嘔心



我講明唔入蝴蝶園架   我好驚周圍飛嘅物體   不過里奧大人話個蝴蝶園無料到   得幾隻蝴蝶喺度飛咋   但蟻就好多好多好多好多囉   仲恐怖


浮橋 - 溫馨提示話BB車同輪椅不得進入   我仲以為條橋會郁黎郁去添   因為我諗緊行唔行呀   我驚架   但其實條橋好穩陣嘅   可能窄   如果坐輪椅入   就會阻住後面嘅人向前行呢  



包到實一實嘅工作人員   包又熱唔包又曬 

4 點喇   係時候要走   ( 其實因為無嘢想行  哈哈 )
  
太熱太口渴喇   所以再去大家樂飲杯嘢   嘆陣冷氣先走呢   叉完電真係舒服好多呀 ~


~ 呢日未完架

沒有留言:

發佈留言