2012年9月25日星期二

板長壽司 + 金滿堂甜品 @ 九龍灣 ( 25-sep-2012 )

油甘魚壽司 ( 柚子 / 黑松露醬 / 海鹽 ) / 火灸醋鯖魚壽司 / 車海老蝦壽司 




一口帆立貝壽司 x 2


金三文魚壽司


珍珠廣島蠔壽司 / 三文魚籽軍艦


翡翠榴槤杯 @ 金滿堂甜品

芝麻糊 @ 金滿堂甜品

( 25-sep-2012 tue )

天陰陰   不過涼涼地好舒服呀   最緊要最緊要係唔好落雨就得架喇 ~

今朝搭遲一班 van 仔   加埋係阿伯楂車再兜入村   所以感覺好慢咁   但其實車程都係 15 分鐘 ~

食麵餐   超級勁飽 ~  


菇場忙呀   差唔多 11 點半先忙完   抖陣又 lunch   不過未餓   1 點先食   食埋最後 4 塊排包   真係好驚   可能我真係唔太鍾意食包啦 ~

放工即走 lu   依家都係搭 van 仔番屋企   但依家同車有個男人同女人講嘢超勁大聲   我坐佢地前兩行   都比佢地嘈到頭都痛   下次都係坐佢地後面好 d 喇   都唔明點解 d 人講嘢要咁鬼大聲   超級勁討厭 ~

今晚約埋家姐一齊去板長   咁我都番屋企等   家姐話 7 點 45 分左右到   所以我 7 點半就落樓   里奧大人就 8 點左右到   時間啱啱好 ~

家姐朋友焗嘅 Angry Bird 月餅



乳豬仔


迷利月餅

食完再去食甜品   之後家姐上黎屋企坐陣   拎埋芝士同海鮮脆就走 lu ~  

里奧大人做公司嘢   我就用 Ipad 睇 Youtube   睇番以前嘅 Funny Videos   超勁好笑   所以睇到 12 點幾   之後里奧大人先沖涼   我都入房瞓喇   12 點幾對我黎講係好夜架喇 ~

沒有留言:

發佈留言