2012年9月5日星期三

黑椒牛仔骨意粉 ( 5-sep-2012 )




( 5-sep-2012 wed )

星期三喇   今朝 7 點半醒咗就唔想再瞓 lu ~

早餐食奶醬多   真係好彩食細醬多   如果食沙爹牛肉肯定真係食唔落   因為途中見到巨強行出黎   個男人好驚咁避佢   之後巨強行咗去我前面張卡位   個女人又係避佢   我心諗快 d 消滅佢啦   點知隻巨強又行番出黎   我超級勁驚呀   我大聲叫 "阿姐阿姐"   再指住巨強   之後佢一腳消滅佢   woo   嘔心 ~


菇場呀   我唔要好嘈   但比番小小生氣可唔可以呀 ~

lunch box 係紅豆糭同前晚嘅魚餅   食到好飽   所以出去超市行   諗住消化下   不過又忍唔住試食咗 2 件唔同味嘅芝士蛋糕   口感好似食雪糕咁好得意呀   但食完好飽囉   明明諗住出街行下幫助消化家嘛 ~ 



今晚唔駛買餸   所以去萬寧買下嘢   之後就番屋企喇 ~

預備好晚餐再熨衫   居然唔駛開冷氣住   不過煮飯嘅時候就開定喇   因為次次入完廚房出廳係好熱呢 ~

里奧大人同客開 Conf. Call Meeting   所以差唔多 8 點半先走呢   好在我自己食咗飯先咋 ~

是日懶餐 -
黑椒牛仔骨意粉
黑椒牛仔骨意粉 - 媽咪又買咗好多牛仔骨比我   我要清咗 d 舊嘅   加埋之前買咗嘅洋蔥同埋細半包意粉   再加一碗什豆   一碟過搞掂最開心 ~

沒有留言:

發佈留言