2012年9月21日星期五

瑤柱節瓜 + 印尼撈麵 ( 21-sep-2012 )


( 21-sep-2012 fri )

happy friday   我最鍾意星期五同星期六   星期日都 ok   不過諗到星期一番工就唔係咁想囉   ohoh ~

之前拎唔到免費報紙   所以食早餐好似好悶咁   依家有得拎報紙   我覺得睇完報紙真係精神 d 咁架 ~


晏晝出去食牛丸米   之後又周圍行   行咗半個鐘先番菇場   爽呀 ~


里奧大人上咗大陸   所以我都唔駛咁急番屋企   放工去咗剪髮   再去三聯買簿   終於買到本心水記事簿   感恩感恩 ~

我其實諗住煮比自己食就算   點知 7 點半里奧大人打黎話放工   咁我話煮咗節瓜咋   不過無餸   之後我話煮丁比佢食   加塊豬肉乾做餸   好過買嘢番黎食呢   反正都係味精 ~

我食咗晚餐先   之後就抹嘢   差唔多 9 點里奧大人就番到黎   我煮完麵比佢就熨衫   佢食完就幫手熨   我就沖涼喇 ~ 

是日懶餐 -
瑤柱節瓜 + 印尼撈麵

瑤柱節瓜
- 星期日買咗 4 個節瓜   諗住會整   點知想整嘅時候已經爛咗 2 個 lu ~ 

印尼撈麵 - 就過期啦   要快快食 ~

沒有留言:

發佈留言