2012年9月2日星期日

泡菜芋絲肥牛鍋 + 煙三文魚 + 日式拚盤 ( 2-sep-2012 )



( 2-sep-2012 sun )

10 點 20 分起身   梳洗完就落去食早餐   番到屋企抖陣沖涼   不過條腸仲痛痛地   所以最後唔番教會   喺屋企休息 ~


差唔多 2 點半就出去食 tea   好想食麻辣米線呀 ~  




里奧大人就番屋企瞓陣  我就自己去買餸   熱到呢   番到屋企又要再沖涼喇 ~

差唔多 6 點就預備晚餐   里奧大人去跑步   沖完涼無耐   家姐就上到黎喇   仲喺媽咪屋企拎埋糭同蕃鬼荔枝比我添 ~

是日懶餐 -
泡菜芋絲肥牛鍋 + 煙三文魚 + 日式拚盤

泡菜芋絲肥牛鍋
- 明明見到金菇唔買住   諗住行遠 d 會唔會平   點知番到屋企煮完之後先記得無買金菇   激鬼氣呀 ~

煙三文魚 - 之前家姐買架   所以實會叫埋佢一齊食呢 ~ 

日式拚盤 - 又係家姐買   每樣夾咗 1/3 咋   睇黎要食多 2-3 次先食哂咯   我好想快 d 清哂呀   可以冰箱可以清咁 d 嘢 ~
里奧大人又開始做公司嘢 lu   家姐就玩 Ipad   玩到 9 點就走 lu   我就沖涼再按摩   好舒服呀 ~人又開始做公司嘢 lu 家姐就玩 Ipad 玩到 9 點就走 lu 我就沖涼再按摩 好舒服呀 ~

沒有留言:

發佈留言