2012年9月30日星期日

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 + 隔夜炒飯 ( 30-sep-2012 )


( 30-sep-2012 sun )



10 點起身   去 KFC 食早餐   之後同埋里奧大人朋友一齊番教會喇 ~

( 好唔明點解個麵包切口次次都咁肉酸   好似用人手拻開咁樣 )


里奧大人同朋友傾計   所以我約媽咪飲茶   飲完一齊去買餸   之後就各自歸家 lu ~

( 煎堆 )


( 酥炸鯪魚球 )


( 蜆芥醬 )


( 薑蔥牛柏葉 )


( 潮州糯米卷 )


( 山竹牛肉球 )


番到屋企即煲湯   再抹房同書房   搞掂哂就沖涼   熨埋兩機衫就抖下喇 ~

6 點幾飲咗湯先   唔想太夜飲   差唔多 8 點開飯   咁樣都唔錯   不過如果早 d 食飯更好   可以多 d 時間用咁呢 ~  

是日懶餐 -
青紅蘿蔔粟米豬骨湯 + 隔夜炒飯

青紅蘿蔔粟米豬骨湯
- 2 條紅蘿蔔 + 1 條青蘿蔔 + 2 條粟米 + $40 豬骨   今次煲埋只得 3 碗   點解咁架   真係好難預計份量呀 ~  

隔夜炒飯 - 尋晚買咗 pack LockLock 盒就最啱拎飯走啦   佢地又唔食   我又唔想煮   所以我話拎走 d 飯同豬扒   炒番熱就得 ~  

食完就同里奧大人一齊做體操   運動流汗嘅感覺真係好正   喺屋企做運動最好啦   唔駛帶銀包鎖匙   雖然唔係帶氧運動   不過對我黎講無咩所謂   我最緊要係流一身汗嘅啫 ~
   

沒有留言:

發佈留言