2014年8月1日星期五

卧龍莊精品川菜館 @ 佐敦 ( 1-AUG-2014 )

干扁大腸

口水雞 

野山菌扒大白菜 

桂花糖蕃茄 - 我鍾意桂花味

( 1-AUG-2014  FRI )

今朝里奧大人鬧鐘無響   所以趕唔切上大陸   咁喺香港做嘢啦   平時我就 7 點半起身   但佢一上大陸   我就會 8 點起身   咁即係今朝 8 點先起身啦   里奧大人開行 2 個 turbo 刷牙沖涼   10 分鐘就搞掂   之後我又唔知做咩鬼同佢一樣咁急喎   後尾去到商場   佢話要行快 d   叫我慢慢行喎   咁都好   因為我其實係唔需要同佢一齊趕家嘛 ~


菇場忙呀   不過電腦勁慢   想快都唔得   呵 ~


夜晚約 mimi 食飯   所以放工即走喇   驚塞車呀 ~

約咗 mimi 6 點 15 分喺佐敦等   咁我上車就 whatsapp 佢   佢同我都應該差唔多時間到佐敦      掛住同佢 whatsapp   我差 d 喺太子轉咗車 ~

我到旺角之後再問佢喺邊   佢原來下站到旺角   咁我等埋佢先上車   咁可以坐同一車廂一齊去佐敦   佢話佢喺車尾約第 10 道門喎   但去到佐敦都未搵到   嘩哈哈哈哈哈哈   因為我行錯方向呢 ~

終於都係佐敦先見到   想早 d 見多佢一面都唔得添 ~

一出地鐵站就落雨   我又無帶遮   好在都好快行到食店   希望一陣唔好落雨啦 ~   

Book 咗 6 點半   我地坐卡位   超舒服呢   因為環境都好清靜   同埋枱與枱之間都好闊落   唔錯唔錯 ~ 


我地點好菜   Mimi 就比盤水種植物比我啦   多謝哂   希望佢能夠開枝散葉啦   哈哈 ~

一路食一路傾   之後無啦啦講鬼故   最驚啦   嚇到即刻毛管動   要着外套呀 ~


今晚真係咩都傾一餐   同埋發覺我同佢嘅經歷都差唔多   所以好有共鳴   哈哈 ~


快樂不知時日過   9 點幾嘅時候諗住食埋就轉場食糖水   點知一傾就傾到 10 點 45 分   係時候要走喇   費事佢地認得我地   嘩哈哈哈哈 ~

原來我地傾下傾下都傾咗 4 個幾鐘   女人真係好鬼多嘢講呢 ~          

唉   仍然落雨呀   好在 mimi 有遮   可以遮埋我   佢慘 d   因為我大份嘛   所以佢應該濕咗半邊身   如果我記得帶遮就好啦   佢唔駛濕身   佢呀   成日 check 住我點拎盤水種植物   話驚我拎到歪咗   會瀉哂 d 水喎   連過馬路都昅住盤嘢   情願我跌都唔想盤嘢跌咁呀   oh ~

原來我同 mimi 都有 van 仔可以坐到番屋企   咁梗係坐 van 啦   我早過佢番屋企   咁我等埋佢 whatsapp 我安全到家   我就沖涼喇 ~

里奧大人 12 點瞓啦   我就差唔多 1 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. happy friday大大笠..早呀! 好耐無回應啦!
    但我日日都有黎昅住你架~咪偷懶呀吓!
    哈哈哈哈! 係呀..衰! 同你分手之後..我當晚都有諗
    好似好緊張盤植物~不過你唔明架啦..我係屋企都係咁架!
    心血黎架ma..我日日都會望佢地幾次架~哈哈
    不過你又係衰既~fing黎fing去..唔昅住唔得囉! 係咪先
    依晚好開心..唔睇時間真係仲有排傾
    係囉! 越傾越發現d經歷好相似~完全心同感受呀真係
    果晚都唔太大雨..ok呀! 我無濕身..唔駛咁介懷^^
    我地下次再約過慢慢傾啦~bye bye你條大豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 大尾笠 妳係咪大尾督個親戚黎架 嘩哈哈 爛 ( 講緊妳呀 笑笑笑 ) ~
      我都好耐無應妳啦 哈哈 依家回復正常 勁開心呀我 ~
      嘩 妳都知衰呀呢 但妳放心 我睇在小 mi 份上 我會原諒妳呢 ~
      依家小 mi 生活得唔錯架 得閒影比妳睇 33 ~
      我邊有 fing 喎 係咪避妳條馬尾 所以嚇到我 fing fing 共呀 應該都係 ~
      呢晚我都好開心呀 唔係妳話 10 點 9 我都唔知咁晏添呀 ~
      係啦 好得意呀可 原來我地 d 經歷咁似 有人明白自己感受 真係鬆好多架 33 ~
      如果太大雨 我會買遮架 淋一淋攝一攝 睇醫生仲貴 ~
      好呀 下次一齊再慢慢噴口水 哈哈 bye bye 妳氣大馬尾 ~~~~

      刪除