2014年8月16日星期六

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 16-AUG-2014 )

金巢宮保蝦仁 - 個金巢   好似食緊生米咁囉 

馬拉盞通菜牛肉煲

脆皮咕嚕肉 - 好味喎   真係脆皮呢

( 16-AUG-2014  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   本來去食開果間   不過坐入面好焗   所以我等埋 8 卦先叫早餐   睇下出面會唔會有人走   咁我就可以坐出面嘛   點知 8 卦打黎問我喺邊   原來佢話唔見我坐出面   以為我未到   咁佢知我唔鍾意坐入面   所以佢話轉場食 ~


番到菇場諗住做埋尋日嘅手尾就可以停   點知無停過手   仍都係放工都未做完   仍都係唔會理佢   星期一再做過 ~

本身約咗里奧大人喺鑽石山地鐵站等   不過佢話好熱   喺官塘等喎 ~

想買風扇仔   不過睇完又唔想買   食埋嘢就走喇 ~


去 Starbucks 飲凍焦糖咖啡   無厘味道   仲要 $42   好在我有 $25 coupon   咁補 $17 就搞掂 ~


飲完就去 Paul Lafayet 拎 cake   之後即搭地鐵番屋企喇 ~

今日有酷熱天氣警告   所以預咗爆熱   番到屋企即沖涼   唔係會痴線 ~

7 點半出門口   同姑奶食飯   差唔多 10  點先走   雖然夜晚   但都係勁熱 ~

番到屋企即沖涼   抖陣就瞓喇   一出咗汗   個人就特別攰呢 ~
         

沒有留言:

發佈留言