2014年8月24日星期日

蔥油雞 + 唐生菜 ( 24-AUG-2014 ) + ( 25-AUG-2014 ) + ( 26-AUG-2014 )




( 24-AUG-2014  SUN )

10 點起身   落去 KFC 食早餐   今次又衰咗   因為我成日未知成件事就話定人先   哈哈   事緣我見到個阿叔一坐低就睇報紙   我同里奧大人講   佢唔食哂霸住個位   之後唔夠 3 分鐘   有個女人拎 2 份早餐去佢度   咁即係佢真係黎食早餐   唔係齋霸位睇報紙   所以里奧大人話我成日未睇清楚就話人   遲早比人打   嘩哈哈 ~

( 芝士火腿卷 )



食完就番屋企沖涼   抖陣番崇拜 lu ~

崇拜完畢就番屋企   里奧大人就瞓覺   我就睇電視 hea 過 ~

3 點出去食 tea   實在太熱   所以都係唔周圍行   番屋企算喇 ~




里奧大人想徑步   所以我 6 點 45 分煮飯呢 ~

是日懶餐 - 蔥油雞 + 唐生菜  

蔥油雞 - 去燒臘舖買半隻豉油雞   $45 都幾抵   咁我又整咗 d 蒜蓉蔥花   再加小小甜豉油   個汁唔錯架   好在里奧大人都話個汁好食   下次食雞唔駛咁單調喇   哈哈 ~         

唐生菜 - 我想食腐乳   所以先買唐生菜   不過蔥油雞咁重口味   所以都係唔食腐乳喇 ~

里奧大人 8 點半出去徑步   咁我都抖喇   個肚谷住谷住    估唔到真係每月一到 ~

11 點自己瞓先喇   早 d 瞓有着數   哈哈 ~  

( 25-AUG-2014  MON ) 

今朝 9 點醒咗   又無咩痛   不過都係請 S/L 休息   所以打完電話番菇場請假就即落樓睇醫生喇 ~

因為我有瘤嘛   所以醫生摸我個肚   之後叫我快 d 去婦檢   咁我話好驚啦   唔好嚇我   佢又繼續講快 d 去婦檢   好搞笑   番到屋企沖埋涼   book 埋婦檢時間就瞓覺 lu ~

4 點幾醒咗   諗住出廳睇電視   點知睇睇下又瞓咗   7 點幾先醒呀 ~

里奧大人今日上廠   所以叫佢食埋先番屋企啦   反正我又唔想食嘢嘛 ~

等埋里奧大人番屋企   我就沖埋涼   好在 11 點都想瞓   唔係就慘 lu ~    

( 26-AUG-2014  TUE )

里奧大人今日又要上大陸   我今朝 8 點半起身   之後去 KFC 買早餐   份早餐有薯餅 + 鬆餅   咁就最好啦   可以分 2 餐食嘛 ~

去到的士站又係無車   仲要等成 10 個人   所以差唔多 9 點 15 分先番到   勁驚老闆見到   好在佢唔喺度   哈哈 ~

尋晚 12 點幾食咗粒勁嘢   所以個肚其實唔痛   但就勁攰啦 ~

好在菇場唔忙   我都係中下中下咁等到 lunch time   食埋鬆餅就瞓覺 lu ~

4 點幾黎料   好在差唔多放工   番到屋企即沖涼   之後抖呀抖   抖到里奧大人番屋企就入房瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言