2014年8月31日星期日

八福手打烏冬 @ 九龍灣 ( 31-AUG-2014 )

招牌汁煮金菇牛肉飯 - ok 啦

照燒汁煎雞扒手打烏冬 - d 烏冬好林 @@

麵豉湯

( 31-AUG-2014  SUN )

今朝 10 點起身   同里奧大人去太興食早餐   估唔到去到就有卡位   感恩呀 ~




食完就番屋企沖涼喇   之後番崇拜   今日番崇拜有種好奇妙嘅感覺   聽道嘅時候覺得好感動   自問信主咁多年   都覺得自己唔係一個好嘅基督徒   做唔到一個好好嘅見証   所以崇拜之後   我即刻去報主日學   我要再次認識神   我要好好裝備自己   希望能為主作鹽作光呢 ~

里奧大人要做公司嘢   我就諗住自己去睇樓   正想去睇嘅時候   里奧大人打黎話陪我   話始終一個女人去睇樓唔係咁好   哈哈   駛咩驚喎   因為我一定會同里奧大人講我喺邊座邊單位睇家嘛 ~

睇完就番屋企抖喇   今日唔出去食 tea 喇   食埋尋日 d 沙律就算喇 ~


7 點正想煮餃子   點知地產打黎睇樓   咁又去睇啦 ~

睇到 8 點   諗住睇多間   不過要 8 點半先有得睇   咁我同里奧大人去食嘢先 lu ~

8 點半唔夠就打黎話有得睇   趕鬼到我地呢   不過最後都唔太啱心水 ~

好鬼熱呀   番到屋企真係咩都唔做要即沖涼呢 ~

之後同里奧大人商量   都係唔搬好 d ~

嘩   11 點要瞓喇   因為真係好鬼攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言