2014年8月13日星期三

叉燒炒油麵 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 13-AUG-2014 )



( 13-AUG-2014  WED )

尋晚發夢去餐廳食嘢   但張張椅都濕哂   之後我就比雨聲嘈醒   唔通發夢嘅場景都係落雨   又幾搞笑噃 ~

其實勁想瞓到 8 點先起身   不過落雨驚無車同塞車呀   所以都係唔瞓喇 ~

早餐食腿蛋治烘底   好鬼飽 ~


菇場唔忙   唔想上網   手機又就黎用哂 d 數據   係時候比對眼抖下喇   哈哈 ~

Lunch 食 Flakes + 朱古力奶   次次食完都覺得特別凍咁   但包朱古奶無雪凍架噃 ~

無啦啦好眼瞓   所以 1 點 15 分瞓鬼咗   叫里奧大人 1 點半打黎叫我起身 ~

4 點忙啦   放工都未做完   不過唔理喇   放工即走 ~

去街市買嘢   再去太興買叉燒   番到屋企已經 6 點半   唔可以抖喇   要即預備晚餐   搞呀搞   搞到 8 點呀   唔怪得腰骨痛啦 ~      

里奧大人打黎話放工   咁我都去沖涼喇   等埋佢先一齊食   不過無胃口   飲咗湯   食咗 2 啖麵咋   又要留番聽晚再食   嗚 ~

是日晚餐 - 叉燒炒油麵 + 芫茜皮蛋魚片湯

叉燒炒油麵 - 買咗 1 斤油麵   本來切一個椰菜絲   但好鬼攰呀   切半個算   剩番半個又留番聽晚食啦 ~ 

芫茜皮蛋魚片湯 - 里奧大人話熱氣嘛   咁我即做嘢啦 ~

3 姑奶買咗生果比我地   叫佢朋友 9 點幾同里奧大人交收 ~

今晚又 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言