2014年8月12日星期二

辣汁沙甸魚 + 粟米蛋花湯 ( 12-AUG-2014 )



( 12-AUG-2014  TUE )

仲係好攰   所以真係好驚食西藥   食完好番都要抖幾日先復原 ~

早餐食奶油多   好似好耐無食   同埋突然覺得自己好細食咁   衰啦   我發覺食大咗個胃咁   所以都唔好食咁多嘢喇 ~


菇場唔忙   不過勁眼瞓   8 卦問我有無帶飯   我話無呀   條友叫我數下有幾多日無煮   痴鬼線   之後我同佢講   尋晚 6 點半食藥   瞓到 7 點半   佢好驚咁問我係咪瞓到今朝 7 點半   我咪話佢痴囉   安眠藥咩   而事實   我又真係講得唔清楚嘅   哈哈 ~

Lunch 去買酸辣米線番菇場食   勁好味 ~


明明煮飯   里奧大人 5 點半打黎話有 d 餓   喺上水食埋先番屋企喎 ~

咁好啦   我可以快煮快食快休息呢   食完抖陣就沖涼   之後 hea 等里奧大人 lu ~

里奧大人 9 點幾番到屋企   咁都好   最驚佢 9 點先放工 ~  

今晚 11 點先瞓   仲諗住今晚 10 點就瞓得到添 ~ 

沒有留言:

發佈留言