2014年8月4日星期一

別府 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2014 )



( 4-AUG-2014  MON )

今朝都唔係咁想起身添   因為尋晚半夜發夢大叫   之後瞓得唔好囉 ~

早餐食吞拿魚碎蛋飛碟   食完成身油煙味   唉 ~


菇場忙呀   又要做 report   熊人又無啦啦話同我整部電腦   又無咗一個鐘   好在最後都可以去 Server 拎嘢   唔係就真係好煩囉 ~

阿齋 11 點問我食唔食酸辣米線   佢話佢去買   搞到我心思思   不過最後我話我去買   我想比對眼抖下呢 ~


唔係講笑架   個 mon 變哂色   我睇嘢睇到對眼好痛   我已經無上 FB 同睇 Blog 架喇   唔係盲都似 ~

唔想煮呀   所以放工即番屋企   睇埋新聞就拖地   里奧大人 7 點幾放工   咁都好   唔駛等咁耐 ~

食完就番屋企寫 blog   里奧大人就睇電視   9 點半就一齊做保健操 ~  

沒有留言:

發佈留言