2014年8月7日星期四

Subway ( 外賣 ) @ 屋企 ( 7-AUG-2014 )



( 7-AUG-2014  THU )

今朝鬧鐘終於正常時間響啦   哈哈   最鬼驚急急趕趕   肥人嘛   要慢活   唔係命都短 d ~

早餐食奄列   食唔落奶油脆豬   拎走留番晏 d 食 ~


菇場唔忙   可以 hea 過   依家會好好珍惜 hea 過嘅日子   哈哈 ~

Lunch 出去行陣   再買車仔麵番菇場食   爽 ~


仍然 hea 過等放工   4 點送雪柜嘅運輸打黎   話依家喺屋企附近   問我可唔可以送貨   我話唔得   之後佢叫我可唔可以早 d 走   真係痴痴地線   一早講明話 6 點先有人家嘛   之後又問我屋企有無人   我話無呀   最快 6 點 ~

放工走啦   今日無車   所以真係差唔多 6 點先番到屋企 ~

打比個運輸   佢話要 6 點半先到   又叫我同大堂講聲   開一陣門比佢搬部雪柜入黎   等佢唔駛入停車場   又係痴鬼線   個個係咁仲得了咩   之後我話停車場果層可以按鐘   咁我咪可以開門比佢囉   但佢居然話叫我落去開會比佢   真係有 d 暈 ~

6 點 45 分搞掂   咁啱里奧大人都放工   諗住去元氣   不過我搞個 apps 搞咗好耐   終於差唔多7  點先到元氣   要等 30 張枱呀   所以一定唔等 ~

又唔知食咩好   里奧大人話買 Subway 番屋企食   咁都好喎   好想快 d 用哂 d coupon 呀 ~

食完抖陣就沖涼   之後寫下 blog   差唔多11 點就瞓覺 lu ~

2 則留言:

  1. subway eat fresh -- yummy!我的最爱!

    回覆刪除
    回覆
    1. subway 真係好味嘅 不過我加咗青辣椒 食完之後喉嚨痛 嗚嗚 ~

      刪除