2014年8月17日星期日

招牌水餃 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 17-AUG-2014 )



( 17-AUG-2014  SUN )

今朝里奧大人 9 點 15 分起咗身   咁我當然唔知啦   之後佢 9 點幾再入黎睇我醒未   因為諗住番教會嘛   不過佢見我瞓到咁林就唔叫我啦   之後佢再開門入黎裝我   果下我都醒咗   不過無郁啫   佢話見我瞓嘅姿勢同頭先一樣   又無鼻寒聲   驚我死咗呀   即刻擺隻手指喺我個鼻度   feel 下我有無呼吸   見我有呼吸先無咁驚咋   咁佢出咗去   我就再抖多陣   咁望下鬧鐘   原來已經 11 點 10 分   嚇死呀   諗住番教會家嘛   依家番唔到喇 ~

咁即刷牙洗臉喇   要同里奧大人落去食早餐呢 ~


食完番屋企 hea 過   唔想郁呀   家姐 1 點幾黎食 cake  差唔多 2 點就落去食 tea ~


我其實唔餓   但里奧大人話餓   好在我可以同家姐 share 食   我食細細碗就得架喇 ~


家姐要用哂 d cash dollar   所以我同里奧大人就陪佢買波鞋啦   感恩仲有 9 折   同埋佢終於用哂 d cash dollar   唔駛成日問我邊到有得用   呵呵 ~

之後一齊番屋企喇   因為要佢幫手食 cake   佢 4 點半走喇   我同佢一齊落樓   送埋佢搭車就去八方雲集買生鮮水餃番屋企呢 ~   

7 點食水餃再食 cake    8 點半就同里奧大人一齊去徑步 ~

今晚有 d 焗   我只能夠徑 5 個圈   唔想暈呀   哈哈 ~

沖埋涼   等埋里奧大人番黎再沖涼就食生果    今日把口好似無停過咁 ~

11 點瞓喇   勁啦   平時如果朝早瞓到咁晏   我要 12 點先想瞓架 ~

沒有留言:

發佈留言