2014年8月9日星期六

泰.蘭花 @ Mega Box ( 9-AUG-2014 )

小食拼盤 ( 炭燒豬頸肉 / 香蘭葉包雞 / 蝦餅 / 魚餅 / 春卷 ) - 麻麻地囉     

招牌炒金邊粉 - 呢個 ok

香葉辣肉碎煎蛋炒飯 ( 牛 ) - 媽咪食第一啖就話鹹   又話有蝦醬味   呢下先驚嘛   里奧大人特登叫呢個炒飯比工人食   因為就係唔想要蝦醬   咁我同家姐同里奧大人即試   根本係無咩味囉   可能媽咪食慣淡嘢啦

酥炸軟殼蟹 - 唔掂

蒜蓉包 - 完全完全唔掂   就咁搽 d 牛油咁   d 包都無烘過   真係衰過我整   

我最鍾意嘅水種植物

 ( 9-AUG-2014  SAT )

今朝約咗 8 卦食早餐   所以 7 點 50 分起身 lu ~


番到菇場做埋小小嘢就 hea 過   但 12 點又黎忙過   邪 ~

里奧大人比部 Laptop 比家姐   所以今日都唔可以去街   因為要幫家姐 download 嘢 ~

放工番屋企啦   差唔多 2 點幾就同里奧大人去飲茶   之後我去 MP 睇生果   里奧大人去買電話比 3 姑奶   分頭行事   不過見到 Haogarrden 啤酒有杯送   所以我都唔買生果住   等埋里奧大人一齊黎先買啤酒同生果 ~


番到屋企都差唔多 5 點   今晚約咗媽咪同家姐去 Mega Box 食嘢   抖陣就出門口 lu ~

同媽咪一齊坐的士去 Mega Box   家姐又係 6 點 45 分到 ~

呢間泰菜未試過架   但坐得舒服囉   不過 d 食物真係唔多掂   所以唔會再有下次 lu ~

差唔多 8 點幾食完   媽咪同工人就坐的士番屋企   我唔想佢地兜路   所以我地同埋家姐就坐 shuttle 去德福   送埋家姐上車就番屋企喇 ~

沖完涼就睇 " 愛情公寓 "  我就食生果   里奧大人就飲啤酒清熱氣   睇到 11 點幾都瞓喇 ~


2 則留言:

  1. 一笠笠..早呀! 打風呀..隻海鷗飛得好快呀!
    依間泰菜估唔到咁差~好似都有分店係旺角
    yes!! 終於買左個玻璃裝小mimi啦...哈哈哈哈!
    真係肥左又靚左喎~果然生活得非常好..照顧周到呀吓
    (記得千其唔好剪根~d葉會越長越大片..加油呀)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五笠豐收早安好啦 係咪好耐無見我呀 呵呵 ~
      海鷗為我帶黎半日假 唔錯啦 嘩哈 因為真係諗住朝早都要番工架 ~
      呢間泰菜真係麻麻囉 ~
      我依家換咗個大 d 嘅兜 將佢地裝番埋一齊呢 ~
      我無剪根架 依家小奧負責照顧小 mimi 照顧得唔錯架 哈 ~

      刪除