2018年10月1日星期一

翠河餐廳 @ 官塘 ( 1-OCT-2018 )

菠蘿咕嚕肉
 


魚香茄子煲



椰汁涼粉冰



( 1-OCT-2018  MON )

今朝 9 點半起身   約咗婆婆同大食飲茶呀   開心開心 ~

梳洗完之後就出門口喇   里奧大人話有時間食早餐   不過我話唔食 lu   咁佢就奇怪話尋晚妳又話想食個早餐先   哈哈 ~

落車再行去婆婆屋企要行 15 分鐘   開始有啲餓   同埋突然有啲眼瞓   所以要去麥記買咖啡   咁里奧大人話想食薯餅   咁買之前問職員幾錢塊 ?!   原來要 $12 一塊   我覺得好貴喎   咁我要凍咖啡 + 薯餅都要 $28   一個煙肉蛋漢堡都只係 $27.5 咋喎   所以買一個餐   反正大食又喺度   同佢 Share   咁樣唔駛咁飽   哈哈 ~

里奧大人去咗鳳城拎位先   之後大食同婆婆都嚟到喇 ~

今次又係即慶飲茶   事緣尋日朝早食早餐時   我同里奧大人講話不如搵日同婆婆飲茶   咁里奧大人話擇日不如撞日   一於聽日啦   咁我即約大食   不過大食要到 4 點先放工   話約食晚飯   但我話唔好喇   第日要番工   想早啲休息 ~

之後 2 點幾佢打嚟話學生改咗時間   佢可以同我哋一齊飲茶喇   勁開心呀   好似神為我哋安排咁呢 ~

食下傾下   咁又 Send 咗相比家姐睇   佢話 4 個人食 9 碟點心好勁   我話妳睇下我哋同邊個食先得㗎   哈哈 ~

家鄉煎薄撐 ($38) - 有菜甫粒   好有口感呀   正



蟹籽燒賣皇 ($34)



陳皮牛肉球 ($24)



蒜蓉蒸排骨 ($28)



沙律明蝦角 ($28)



鳳城炸粉果 ($28) - 粉果唔熱嘅



香茜牛肉腸 ($28)



北菇蒸滑雞 ($34)



懷舊馬拉糕 ($24)



好快又已經 1 點半  咁上去婆婆屋企坐陣   差唔多 3 點先走人 ~

咁一早講咗去飲咖啡   但我話不如食下午茶啦   反正價錢差唔多嘛 ~







差唔多 4 點半走人   一齊去搭地鐵番屋企 ~

勁攰呀   同埋個肚又有啲扯扯哋痛   真係煩囉   所以番到屋企即抖呀   里奧大人就幫手熨 2 機衫 ~

5 點幾瞓咗陣   諗住 6 點去食嘢   但其實食唔落   所以 6 點幾又瞓咗陣   差唔多 7 點先出去食嘢 ~

食完就番屋企喇   個肚扯得仲痛咗呀   即沖熱水涼同敷暖水袋 ~

咁里奧大人話開機洗衫   依家洗衫同熨衫嘅重任就交比佢   佢都話分工合作嘛   但我話其實佢識煮飯更好   起碼我唔食   佢自己都有啖好食   唔駛成日出街食味精   不過佢都係話煮嘢無興趣   哈 ~

我個肚越來越唔舒服   所以心情就開始越來越唔好   佢又話叫我得閒要執啲衫去捐   我咪發哂脾氣話佢囉   唔好成日喺我唔舒服嘅時候   就要我做呢樣嗰樣   唔係第一次係咁    我已經唔舒服   你再咁講我覺得好煩   當我身體好嘅時候   我叫你做你就話等星期六   又咁咁咁   其實根本一早可以捐哂   所以佢知我發火   又笑住話乜乜乜 ~

唉   仍然肚痛   所以 9 點 40 分都上床瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言