2023年9月23日星期六

刕舙馫麵館 @ 紅磡 ( 23-SEP-2023 )

麻辣東坡肉刀削麵 ($48) - 我真係諗過成件東坡肉放入口㗎   但最後都無咁做   只係食瘦肉   係咪好嘥料呀   哈哈



麻辣香酥排骨 (滷水) 刀削麵 ($48) - 但如果一碗排骨刀削麵得 2 件排骨   咁樣真係好少喎


我再加豬手 ($9) - 呢個好味道呀


( 23-SEP-2023  SAT )

今朝早咗成半個鐘起身呀   咁啱里奧大人都起埋身   所以陪佢食早餐   之後我就出發去家姐屋企 lu ~


因為家姐同姐夫食咗早餐   咁家姐就咁陪我食 ~


家姐話有 2 件多士算多   我話平時唔係咁嘅咩 ?!   不過講講下又係喎   但得 1 塊嘅話   多數係厚多士呢


之後佢話突然間有少少餓   咁我仲有 1/3 未食嘅牛肉麵   就叫佢食埋去啦   再叫佢食多 1 隻蛋同件多士   哈哈 ~

食完就去家姐屋企   乖女 Berry 撲到我呢   仲要係發出怪叫   好似我遺棄咗佢之後見番面咁興奮   哈哈 ~

眼神話我知   妳影夠未 ?!


想走呀 


都係用嗰招   用零食引佢


頭先見到有隻狗好似 Berry   不過大隻過 Berry 嘅   所以我影咗隻狗比家姐睇   家姐話就係呢隻喇   之前有個男人話佢隻狗同 Berry 好似樣   佢仲話佢隻 3 歲喇   家姐話 Berry 5 歲添啦   佢好愕然   哈哈   因為好多時啲人覺得細隻=細年紀嘛   哈哈


同家姐傾偈啦   之後又一齊睇下相   咁我比我同家姐細個嘅相比工人睇   佢又比番我哋睇佢細個   但係做花女化哂妝嘅   家姐話佢好似長洲飄色咁   哈哈   不過真係好似㗎   因為佢化到塊臉好白呢 ~

工人聽日去元朗   咁家姐叫佢買豬肉乾   我整鬼佢話要 20 包   即係 20 磅   工人第一時間呆咗再話佢同朋友無咁多錢喺身呀   笑死我   佢反而唔擔心拎咁多袋好重   哈哈 ~

今日忍唔住幫家姐執好個櫃上面嘅嘢   之後再執好張枱嘅嘢   同佢執完真係整齊好多   拎起上手都易啲啦 ~

家姐話話如果里奧大人見到咁整齊   會問係咪我老婆幫手執 ?!   呢句好笑 ~
 
執開有條路   最後幫佢執埋佢間房嘅嘢   佢好笑呀   因為我之前幫佢將唔同文件入 Folder 嘛   佢話佢無整亂㗎   我話當然無整亂啦   妳根本無將文件放入 folder   只係放係 folder 上面 ~

咁我幫佢執完就整齊好多啦   我話我幫妳執嘢係唔會掉妳嘅嘢   同埋如果要掉就一定問準先掉㗎 ~

差唔多 1 點就走人喇   睇到 Apps 話幾分鐘後有車   所以家姐陪我追車   最搞笑工人同 Berry 又一齊跑呀   但佢哋仲跑得快過我哋呀   哈哈哈哈   不過最後都追唔到   咁陪 Berry 行街街啦 ~

頭先追車   始終戴住口罩係勁辛苦嘛   真係熱上加熱   我又係咁流汗   真係抹極都不斷流汗   家姐叫咗我抹幾次   之後話我個咀唇都白埋   不過我話唔駛驚啦   一陣坐車可以抖下   哈哈 ~

里奧大人同事想食麥當勞   咁我都去麥當勞買午餐比佢哋啦 ~

等餐嘅時候   我聽到職員 A 同 B 講話魚柳包走魚柳走醬   我以為聽錯   但佢再講多次魚柳包走魚柳走妯醬   再同個印度女仔講 Chesse Only ~

我同家姐講啦   佢話我聽錯印度女仔講呀嘛   我話係職員用廣東話廣㗎   我識聽㗎   哈哈   之後佢話有個同事食齋   都會叫魚柳包走魚柳 ~

去到里奧大人公司都已經差唔多 3 點   午餐變為下午茶   哈哈 ~


我食完抖陣都要出發去整牙套   今次終於搞掂哂喇   唔駛成日掛住要整 ~

之後我話想洗牙   醫生又話唔駛洗   我話幾年喇喎   佢話睇過我啲牙真係唔駛洗呢 ~

經過樓上   買咗包特選厚花菇同開心果   所以番到屋企都要 5 點幾   里奧大人就 6 點幾先番到屋企   咁我話出去食晚餐喇 ~

我好少見到半邊月亮


食完都即番屋企   今日大家都好攰呀 ~

番到屋企都大清潔廚房先   因為想抹好耐呢   搞掂哂就開機洗衫   沖完涼抖陣就食甜品 ~

家姐同事整嘅桂花糕同芒果布甸   兩個都好味道呀   因為有好多材料   哈哈


今晚都係睇下 Youtube   所以 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言