2023年9月7日星期四

辣汁焗雞肶 + 節瓜粉絲 ( 7-SEP-2023 )



我多數焗熟再落鑊煮   下次真係好想就咁拎嚟食呀   哈哈



( 7-SEP-2023  THU )

尋晚去咗次廁所   但感恩好快瞓得番呢 ~

早餐食醬占甜餐包   個餐包細細個咁   但口感好實在   最怕食空氣包   哈哈 ~


菇場唔太忙   所以又做下 Email Filing ~

Lunch Time 出去買菜   之後番菇場食即食烏冬 ~

七味粉係自己加㗎   尋日阿齋都拎咗我支七味粉加落佢嘅炒米粉   最搞笑佢話知我有七味粉   但唔知我擺喺邊   之後佢一望就望到   因為我放喺筆筒隔離當眼處   所以佢一睇就睇到喎   


菇場忙呀   但 2 個鐘頭就搞掂   不過頭先太集中精神   所以對眼超級攰 ~

放工即走   一入屋就覺得好凍   以為放工咁耐仲未解凍 ?!   但原來係里奧大人又唔記得熄冷氣 ~

我話佢唔好再話自己環保喇   佢話佢係環保   但無記性   哈哈   黐鬼線 ~

是日晚餐 - 辣汁焗雞肶 + 節瓜粉絲

辣汁焗雞肶 - 買咗 2 隻珍寶雞肶   諗住焗完會縮水   但原來無   咁下次買 1 隻就夠啦   因為今晚係食剩 1 隻   唉 ~

節瓜粉絲 - 呢個餸真係幾好味喎   又飽肚   減肥食佢都唔錯呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

睇下 Youtube   睇到 11 點都瞓覺喇   原來出面落好大雨   不過關哂窗就乜都聽唔到 ~

沒有留言:

發佈留言