2023年9月15日星期五

芝士安格斯牛肉漢堡 (外賣) @ 屋企 ( 15-SEP-2023 )




( 15-SEP-2023  FRI )

尋晚去咗兩次廁所   但感恩都好快瞓得番   始終每月一到真係特別攰 ~

今朝里奧大人 7 點都起身   其實都預咗佢實會早醒   因為我尋晚話想今朝佢買早餐番屋企食呢 ~

早餐食餐蛋治   依家食半件都飽   不過以前就晏啲食嘅   咁可以食多啲   哈哈 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過   都好呀   因為我真係有啲攰 ~

Lunch Time 出去買杯麵   之後再買埋腸粉就番菇場喇 ~


感謝神又有個美好嘅安排比我哋   咁啱小羊打嚟   真的感謝神聽我嘅禱告   整個過程都好奇妙   仍帶着感恩呢 ~

仍然唔忙   又係 Skype 到放工 ~

今日里奧大人出咗去官塘整嘢   咁順便買埋晚餐番屋企食 ~

我食完都要去姑奶屋企拎嘢   落雨又塞車   所以傾咗一陣偈都走喇   想快啲番屋企休息 ~

感恩好快有車   9 點前都番到屋企 ~

開埋機洗衫就沖涼   里奧大人今晚 8 點幾就落堂   估唔到咁快 ~

感謝神呀   我想買嘅都做特價


呢包豬肉乾特價 $55   如果正價要 $85   其實 $55 都覺貴㗎   不過見係獨立包裝   同埋里奧大人食杯麵要加餸   所以我都會買㗎喇


我睇陣 Youtube   今晚 10 點鬆啲都瞓覺 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言