2023年9月6日星期三

夫妻肺片拚涼拌大豆芽 + 滋味豬扒拚手拍青瓜 (外賣) @ 屋企 ( 6-SEP-2023 )

滋味豬扒拚手拍青瓜 ($49) - 一開個盒就極大陣孜然味   直頭係一種超極強烈嘅格甩底味   好在之後啲味道無咁強烈咋   

 
夫妻肺片拚涼拌大豆芽 ($59) - 里奧大人見到好開心   話唔知我會買呢個餸   我話連家姐都知你鍾意食夫妻肺片   我點會唔知呀   哈哈 


( 6-SEP-2023  WED )

好感恩又一覺瞓天光呀   正想起身就啱啱鬧鐘響 ~

里奧大人今日番晏晝   但佢都話醒咗   所以一齊食早餐喇 ~

咁我準備沖涼嘅時候   里奧大人話茶包喺邊度 ?!   我話今朝搽醬占呀   佢話係 "茶包" 呀   呢下我都笑出嚟   我話以為你話用咩搽麵包嘛   奇怪點解咁好幫手搽麵包添 ~

早餐食醬占牛油排包   朝早真係好求其食   我最緊要係杯咖啡   依家算好喇   我都會飲奶茶   即係唔駛日日咖啡   船頭話佢朋友係中奶茶毒   唔飲會頭痛呀 ~


菇場忙咗陣   之後又 Hea 過喇 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買牛腩米番菇場食   今日好似無咁熱喎   起碼唔會食到出汗   雖然開埋風扇仔   但有時都覺得好熱咁㗎 ~


唔忙喇   又 Skype 到放工 ~

經過一間店舖   見到個女人喺褲袋拎嘢出嚟   佢條褲係好窄   所以見佢好難拎出嚟咁   我以為係煙啦   但原來係拎指甲鉗出嚟   真係估佢唔到呢 ~   

今晚里奧大人起碼 8 點放工   所以我買埋晚餐   因為佢本來走唔開   要喺公司食   但後尾又話可以出去食   咁我話番屋企食啦 ~

里奧大人差唔多 7 點就再番公司   我就做陣小清潔先沖涼 ~

睇下 Youtube   望下鐘原來都已經 9 點   正想問里奧大人放工未 ?!   點知佢就番嚟了 ~

同佢傾下偈   又睇下電視   今晚 10 點 45 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言