2023年9月22日星期五

Add Some Thai Restaurant @ 官塘 ( 22-SEP-2023 )

泰式什錦海鮮炒金邊粉 ($118) - CC 話食金邊炒   我都鍾意食㗎   酸酸咪咪好開胃   最開心係有泰國蝦片   出面買好貴㗎   十塊唔夠就要廿蚊雞   我唔捨得買嚟食呢


原來材料份量都唔少㗎   有青口魷魚等等   同埋啲蝦都幾大隻   唔係蝦毛


曼谷經典手打蝦餅 (2件) ($48) - 呢個好味呀   口感好彈牙   同埋都好大件   唔怪得一碟 2 件   兩個人真係絕對夠食呀   哈哈


蒜蓉炒椰菜苗 ($68) - CC 話唔食馬拉盞   咁其實蒜蓉都好食嘅   呢個炒得好味道呀   如果我自己炒到咁   我真係會開心到喊   哈哈


( 22-SEP-2023  FRI )

尋晚半夜又係去咗 2 次廁所   但今次就比較易瞓得番   感恩感恩 ~

里奧大人話呢 4 粒係咩 ?!   我即刻望地下啦   原來佢話喺枱面嗰 4 個無花果   咁其實無花果係用 "粒" 定係用 "個" 嚟做單位嘅呢 ?!   哈哈 ~

因為青 BB 未熟嘛   所以唔放雪櫃   但其實都熟咗好多咁呢


早餐食合桃有機穀麥包   今朝想食甜嘅   所以就搽果占喇 ~

里奧大人話我做咩係咁 "鄧" 件麵包   仲話我 "鄧" 咗好耐   我話驚有麵包碎嘛   想 "鄧" 哂啲碎落隻碟度   咁咪唔會食到成枱都係麵包碎囉


菇場忙下停下   咁就最好   好過 Hea 嘛   哈哈 ~

Lunch Time 一定要出去   因為要買無花果比 CC 同埋麻糬比家姐   買完哂嘢即番菇場食 Flakes + 乳酪   好耐無食又覺得幾好味   哈哈 ~


CC 都好鍾意食無花果呢   所以買盒比佢喇   


($18/3 個)   所以買比家姐係 4 個芝士味 + 2 個芝麻味


里奧大人今朝 Whatsapp 話我買比佢包豬肉乾有陣 "益" 味   所以打去佢公司搵佢啦   點知佢又未番到   咁阿妹問邊位搵佢 ?!   我話其實係想搵妳多啲   因為想佢幫手試食係咪有陣 "益" 味   哈哈 ~

佢話我同平時把聲好唔同喎   好斯文同好溫柔咁   我話鬼咩   公司咁靜   我係用隻手蓋住個咀先講嘢㗎   所以咪好細聲咁囉   如果有人打我手提傾私人嘢   我要出公司外面傾㗎   唔係就會全世界都知我講咩呢 ~

菇場唔忙   可以抖下 ~

放工即走   今晚終於約到 CC 食生日飯   本來約咗上個月㗎   但佢要整牙   咁改到今日先食呢   開心開心 ~

同佢對上一次見面係 2019 年 12 月   好記得係中午飲茶   因為要坐得耐   哈哈   之後疫情大爆就無再見面 lu ~

本身諗住去另一間泰菜館   不過佢話佢食過   份量好多   3-4 人食先得   咁我話一係咁   去到附近睇有咩食店唔限時用餐就入去食啦 ~

因為落緊毛毛雨   都唔係咁想浪費時間搵   我話去 ADD SOME THAI 啦   我之前食過都唔錯㗎 ~

我哋係第一枱客   咁就好喇   可以揀位坐   哈哈 ~

真係一坐低就傾傾   餐牌都唔得閒睇住   實在太多嘢想講喇 ~

我問 CC 我講嘢大唔大聲 ?!  佢話咩話 ?!?!   咁即係佢聽唔到我問咩啦   之後佢條友話以為我扮斯文要溫柔咁講嘢 ~

不過佢話其實覺得我係無氣講嘢咁   我話真係呀   呢星期每月一到呀   元氣大傷 ~

真係一路食一路傾   因為好耐無見嘛   好多嘢要 Update   但大家再傾開   呢幾年大家都改變咗好多   特別係對人處事方面   好多嘢都放開咗   因為無可能為咗啲無謂人而令自己唔開心嘛 ~

有職員話 last order   嗰時好似 8 點幾   但真係唔記得添   咁我哋無再 order 其他食物   又繼續傾傾傾   之後職員話差唔多收舖   要埋單先   咁呢下就真係要醒水   即埋單即走啦   哈哈 ~   

第一枱客人   但係最後一枱走   下次約埋里奧大人同兔兔再傾過 ~

感恩都好快有車   所以 10 點半都番到屋企 ~

沖埋涼就抖下   但個胃頂住頂住   可能食咗嘅金邊粉   因為凍咗比較硬嘛   不過頭先真係掛住傾   唔係咁想食嘢住   哈哈 ~

睇多陣電視   今晚差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言