2023年9月24日星期日

酸辣鳳尾蝦拚青瓜 + 和牛漢堡炒螺絲粉 + 和牛漢堡蟹柳炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 24-SEP-2023 )




我好懶   只係焗熱所有嘢   再加茄汁撈勻再焗熱   所以整到個玻璃盒好污糟   哈哈



( 24-SEP-2023  SUN )

尋晚去咗 2 次廁所   但感恩起身都精神   因為今日好多嘢要做   所以一定要精精神神呀   哈哈 ~

同里奧大人食早餐   咁我話食沙爹牛麵   隔離枱個男人又話佢都食沙爹牛麵   之後我咖啡少奶少甜   佢又話要少甜   之後我同里奧大人唔知講咩   佢話妳咪咁傻啦   呢句我都笑咗出來   唔知以為我哋 4 個一齊坐咁呀   哈哈 ~



食完就去里奧大人公司   今朝我要執好哂啲圖書   其實之前執咗一部份   再等到今朝我得閒   先可以執另一部份   終於執好哂   但其實仲有另一邊未執   不過我唔執住喇   因為已經散哂呢 ~

抖咗陣都要番崇拜   完畢就即去買午餐比里奧大人   因為佢今日要開會 ~

好想食酸辣鳳爪   所以買迷你海南雞飯喇 ~


食完就去街市買餸   里奧大人就去開會 lu ~

番到屋企即刻煲湯   之後執好個雪櫃再執好書枱   搞掂哂已經接近 5 點 ~

呢包特選厚花菇好似 $115      


里奧大人 5 點幾番到屋企真係算早   我抖多陣就預備晚餐 ~

是日晚餐 - 酸辣鳳尾蝦拚青瓜 + 和牛漢堡炒螺絲粉 + 和牛漢堡蟹柳炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

酸辣鳳尾蝦拚青瓜 - 特登留番酸辣鳳爪嘅汁   再加鳳尾蝦同青瓜   天氣熱食呢啲涼拌就最正呢 ~ 

和牛漢堡炒螺絲粉 - 仲剩番啲螺絲粉   所以今晚清埋去喇   咁里奧大人聽日有 Lunch 食喇 ~

和牛漢堡蟹柳炒飯 - 完全唔記得有盒白飯   咁今晚一定要整啦   又順便清埋 8 條蟹柳   依家冰格得番好少嘢   無咩幾何 ~

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 青紅蘿蔔各 1 條 + 2 條粟米 + 南瓜同栗子各半磅 + $40 西施骨   好耐無飲老火湯   所以覺得好味道呀   哈哈 ~   

洗完碗就燜餸   搞掂哂就開機洗衫 ~

沖埋涼就同里奧大人一齊睇 "思家大戰"   今日好攰呀   但反而 11 點先眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言