2023年9月4日星期一

蠔油燜薯仔雞翼 + 剁椒蒜蓉蒸脆肉瓜粉絲 ( 4-SEP-2023 )




( 4-SEP-2023  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   始終放幾日假   番工起身有壓力   但其實我都校咗鬧鐘   不過都好怕唔知醒起身   哈哈 ~

早餐食芝士拖鞋包   尋日喺大班買㗎   $18/3個都抵   同埋口感唔錯喎 ~

我 Send 張相比家姐   同佢講話呢個拖鞋包都抵呀   佢問係咪有芝士 ?!   我話自己加咋   佢就話個包裝無寫有芝士   奇怪點會有囉   我話好在佢問咋   唔係佢問店員有無芝士拖鞋包就搞笑了


菇場忙呀   日日係咁就好喇 ~

咁又到 9 月了   好快又到 2024 年㗎喇 


Lunch Time 出去行陣   尋日飲好多凍嘢   所以今日想食番啲熱嘢   哈哈 ~

午餐食手打墨魚丸米   呢間嘅墨丸好正㗎   有啲墨魚粒   如果家姐嚟打邊爐   我實會買比佢食 ~


忙咗陣又 Hea 過喇   都係 Skype 到放工 ~

放工即走   番到屋企可以即刻預備晚餐   因為今餐好簡單呢 ~

是日晚餐 - 蠔油燜薯仔雞翼 + 剁椒蒜蓉蒸脆肉瓜粉絲

蠔油燜薯仔雞翼 - 尋晚燜㗎   本身買咗 2 個薯仔   但其中一個爛嘅   激鬼死我   雖然我鍾意食焗雞翼   但次次都焗好似好悶咁   所以改為燜   又無咁熱氣   唔錯唔錯 ~      

剁椒蒜蓉蒸脆肉瓜粉絲 - 之前買咗好多泰國粉絲   依家一蒸瓜就順便煮埋去   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇陣電視同 Youtube ~

HERSHEY'S 呢個牌子嘅朱古力   做好多零食好多都好味道   所以呢包朱古力味爆谷勁好味呀



今晚手機叉電   睇咗平板電腦成個鐘咁滯   其實仲攰   因為太集中精神睇嘢   所以 10 點半唔夠都要瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言